مهلت دریافت آثار برای جایزه ادبی یوسف تمدید شد

مشهد-ایرنا- مهلت دریافت آثار برای شرکت در بخش خراسان رضوی نهمین دورۀ جایزۀ ادبی یوسف تا پایان دی ماه تمدید شد.

دبیر جایزه ادبی یوسف در خراسان رضوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این جایزه ادبی مربوط به داستان‌های کوتاه با موضوع دفاع مقدّس و مقاومت اسلامی است و البته زمان دریافت آثار دیگر تمدید نخواهد شد.

جعفر عشقی افزود: تاکنون حدود ۴۰۰ داستان کوتاه به دبیرخانه ارسال شده است و زمان اعلام نتایج و برگزاری مراسم پایانی، اسفند امسال خواهد بود.

وی دفاع مقدّس و مقاومت اسلامی، ۴۰ ‌سالگی دفاع مقدّس و دستاوردهای آن و دفاع مقدّس، مدافعان حرم و حریم وطن را محورهای این رقابت داستان نویسی دانست و گفت: زنان در دفاع مقدّس، مقاومت شهرها در دفاع مقدّس، رزمندگان، شهیدان، آزادگان و جانبازان، وحدت و همگرایی اسلامی، امام رضا (ع) و دفاع مقدّس و امتداد دفاع مقدّس در مدافعان سلامت به عنوان بخش ویژه، دیگر موضوعات این جشنواره ادبی را تشکیل می دهند.

دبیر جایزه ادبی یوسف گفت: هر داستان از حدود چهار هزار واژه نباید بیشتر شود و داستان‌های ارسالی باید به صورت تایپ شده ارسال شود و پیش‌تر در کتاب مستقل، مشترک و یا نشریه ای منتشر نشده باشد.

عشقی افزود: آثار برگزیده برای شرکت در جایزۀ کشوری به دبیرخانۀ جایزۀ ادبی یوسف در تهران ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک adabiyatedefa@gmail.com و شناسۀ کاربری adabiyatedefa۱@ در پیام‌رسان‌های مختلف و یا نامه به آدرس مشهد، انتهای بلوار شهیدبهشتی، انتهای بلوار برادران شهیدخلیلی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدّس استان خراسان رضوی  یا صندوق پستی: ۶۱۱-۹۱۷۳۵  کد پستی: ۹۱۷۵۹۵۳۸۹۷ ارسال کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha