کلاس‌های آموزش اسکی در الیگودرز آغاز شد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان الیگودرز گفت: نخستین کلاس‌های آموزش "آلپاین" و "اسنوبرد" لرستان در محل پیست اسکی تمندر روستای فرسش این شهرستان آغاز شد.

مهدی شاه نصیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلاس های آموزشی زیر نظر مربیان رسمی فدراسیون اسکی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زمان ارائه آموزش ها هر هفته پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ تا ۱۶ است اظهار داشت: جاده دسترسی مناسب، پارکینگ و وسایل اسکی در مکان برگزاری کلاس موجود است.

رییس اداره ورزش و جوانان الیگودرز تصریح کرد: ظرفیت روزانه این پیست یک هزار نفر است اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، روزانه ۲۰۰ نفر در این عرصه پذیرش می‌شوند.

شاه نصیری افزود: پیست بین المللی اسکی تمندر در ۴۵ کیلومتری شهرستان الیگودرز دارای امکاناتی نظیر تله‌کابین و تل اسکی بشقابی است که در مراحل بعدی و تا تابستان سال آینده، به تله سیژ و زیرساخت های رفاهی مجهز می شود.

به گفته وی، ارتفاع این پیست ۲ هزار و ۵۳۰ تا سه هزار و ۳۳۰ متر از سطح دریا و بهترین زمان اسکی روی برف در آن از اوایل آذر تا اواخر فروردین ماه است.

شاه نصیری اضافه کرد: پیست بین المللی اسکی تمندر الیگودرز، اولین و مجهزترین پیست غرب کشور است که ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha