درخواست مجوز ترددهای ضروری در همدان الکترونیکی شد

همدان- ایرنا- فرمانداری همدان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تسهیل در امور مراجعان فرمانداری همدان، از روز شنبه ۲۰ دیماه ۹۹ درخواست مجوز ترددهای ضروری تنها به صورت الکترونیکی از متقاضیان اخذ می‌شود.

در اطلاعیه روز جمعه فرمانداری همدان آمده است: متقاضیان که نیاز به مجوز تردد ضروری از شهرستان همدان به سایر شهرستانها (با وضعیت نارنجی و قرمز) دارند با مراجعه به درگاه اینترنتی به نشانی www.hamedan-taradod.ir نسبت به ثبت درخواست و مستندات خود اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.

اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی می شود و حداکثر پس از ۲۴ ساعت مراتب تأیید یا رد درخواست برای متقاضیان از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا مجوز ترددهای ضروری در چهار گروه پزشکی، قضایی، اداری و خدماتی و تنها با ارایه مدارک معتبر صادر می شود.

در سایر مواردی که امکان تردد و انجام امور متقاضی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی میسر باشد مجوز تردد صادر نخواهد شد.

 مجوز تردد تنها برای عزیمت به شهرستانهای با وضعیت نارنجی و قرمز صادر می شود و تردد ضروری بین شهرستانهای با وضعیت زرد بلامانع است.

برای اطلاع از وضعیت شیوع کرونا (زرد،نارنجی و قرمز ) هر شهرستان با فرمانداری شهرستان مقصد تماس بگیرید.

تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهر همدان همچنان محدودیت دارد و متقاضیان ترددهای ضروری می توانند از طریق همین سایت نسبت به ثبت درخواست، ارایه مستندات و دریافت مجوز اقدام کنند.

محدودیت‌های تردد شامل خودروهای عمومی، امدادی، درمانی و تاکسی‌ها نمی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

سرخط اخبار استان‌ها