رسیدگی به ۷ هزار درخواست شهروندان تهرانی در حوزه حمل‌و نقل و ترافیک

تهران- ایرنا- معاون حمل‌و نقل و ترافیک سازمان بازرسی از رسیدگی به هفت هزار درخواست ارجاعی شهروندان از سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز روشنبه روابط‌عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران علیرضا سعادتمند گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال شش هزار و ۱۲۴ پیام به کارتابل ۱۳۷ و همچنین ۸۵۷ پیام به کارتابل ۱۸۸۸ سازمان حمل‌و نقل و ترافیک ارجاع شده است که با تلاش‌های صورت گرفته توسط بازرسی و مسئولان ۱۳۷ و ۱۸۸۸ معاونت و سازمان حمل‌و نقل و ترافیک، حدود هفت هزار درخواست از مطالبات شهروندان که از درگاه این دو سامانه دریافت شده بود مورد بررسی، رسیدگی و پاسخگویی قرار گرفت.

وی با اشاره به تغییر فرایند ارجاع پیام‌های مرتبط با موضوع پل‌های عابر پیاده مکانیزه از مناطق ۲۲گانه و واگذاری مسؤولیت نگهداشت این پل‌ها به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک افزود: این امر منجر به افزایش ۳۰ برابری تعداد پیام‌های ارجاعی به کارتابل سامانه ۱۳۷ و ۴ برابر شدن تعداد پیام‌های ارسالی به کارتابل سامانه ۱۸۸۸ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در بازه زمانی ۸ ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸ شده است.

سعادتمند خاطرنشان کرد: از مجموع تماس‌های دریافتی هر دو سامانه، موضوع تعمیر و نگهداری پل‌های عابر پیاده مکانیزه بیشترین فراوانی را داشته‌ و پس از آن، درخواست شهروندان ساکن طرح برای ورود به محدوده طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۴:۳۰، نصب دیوار صوتی و نصب تابلوها و علائم راهنمایی از پرشمارترین درخواست‌های شهروندان در حوزه حمل‌و نقل و ترافیک بوده است.    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

سرخط اخبار استان‌ها