به گزارش ایرنا از اعلام روز روشنبه روابطعمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران علیرضا سعادتمند گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال شش هزار و ۱۲۴ پیام به کارتابل ۱۳۷ و همچنین ۸۵۷ پیام به کارتابل ۱۸۸۸ سازمان حملو نقل و ترافیک ارجاع شده است که با تلاشهای صورت گرفته توسط بازرسی و مسئولان ۱۳۷ و ۱۸۸۸ معاونت و سازمان حملو نقل و ترافیک، حدود هفت هزار درخواست از مطالبات شهروندان که از درگاه این دو سامانه دریافت شده بود مورد بررسی، رسیدگی و پاسخگویی قرار گرفت.
وی با اشاره به تغییر فرایند ارجاع پیامهای مرتبط با موضوع پلهای عابر پیاده مکانیزه از مناطق ۲۲گانه و واگذاری مسؤولیت نگهداشت این پلها به سازمان حملونقل و ترافیک افزود: این امر منجر به افزایش ۳۰ برابری تعداد پیامهای ارجاعی به کارتابل سامانه ۱۳۷ و ۴ برابر شدن تعداد پیامهای ارسالی به کارتابل سامانه ۱۸۸۸ سازمان حملونقل و ترافیک در بازه زمانی ۸ ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸ شده است.
سعادتمند خاطرنشان کرد: از مجموع تماسهای دریافتی هر دو سامانه، موضوع تعمیر و نگهداری پلهای عابر پیاده مکانیزه بیشترین فراوانی را داشته و پس از آن، درخواست شهروندان ساکن طرح برای ورود به محدوده طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۴:۳۰، نصب دیوار صوتی و نصب تابلوها و علائم راهنمایی از پرشمارترین درخواستهای شهروندان در حوزه حملو نقل و ترافیک بوده است.
نظر شما