۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۵۴
کد خبر: 84168915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوانان البرزی از مزایای بیمه اجتماعی بهره مند می شوند

کرج - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر البرز اعلام کرد که با برنامه ریزی انجام شده و جوانان و خانواده های آنان در این استان از خدمات بیمه ای بهره مند می شوند.

هادی بشیری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به امضای تفاهم نامه سه جانبه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با مجمع جوانان و اداره کل بیمه سلامت در زمینه برخورداری جوانان و خانواده های آنها از مزایای تامین اجتماعی افزود: با امضای این تفاهم نامه امکان برخوداری جوانان این استان و خانواده های آنها از مزایای تامین اجتماعی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: جوانان عضو مجمع که مشمول صندوق هستند در صورتی که مشمول بیمه اجباری نباشند می توانند خود و خانواده هایشان بیمه شوند.

وی با اشاره به مفاد این تفاهم نامه و کمک دولت در پرداخت حق بیمه گفت: اعضای مشمول این تفاهم نامه از کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه، بیمه اجتماعی و یارانه ۱۰۰ درصدی دولت در صدور دفترچه درمانی برخوردار می شوند.

بشیری گفت: حق بیمه این افراد سالیانه ۸۴۰ هزار تومان یعنی ماهیانه ۷۰ هزار تومان است که می توانند به صورت قسطی و یک جا پرداخت کنند.

وی ادامه داد: با امضای این تفاهم نامه کلیه کارگزاران صندوق در استان، دفاتر نمایندگی و پیشخوان های دولت زیر مجموعه بیمه سلامت با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فراهم کردن شرایط کمترین مراجعات حضوری، آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha