جنایات امروز استکبار نتیجه شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) است

تهران- ایرنا - مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران گفت: جنایات امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، نتیجه شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) و انحراف ایجاد شده در اسلام است.

حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق روز چهارشنبه در مراسم تجمع طلاب و روحانیان شهرستان ورامین که به مناسبت دهه بصیرت در محل حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین برگزار شد اظهار داشت: اگر شهادت حضرت زهرا (س) و ۲۵ سال خانه نشینی حضرت علی(ع) نبود، اسلام واقعی در جهان مستقر بود و ظلم و مظلوم‌کشی وجود نداشت.

وی افزود: ظلم و ستم امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل نتیجه ایجاد انحراف در اسلام پس از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) است.

وی با شاره به جایگاه حضرت زهرا(س) نزد نبی مکرم اسلام گفت: پیامبر اکرم(ص) بی نظیرترین جملات خویش را در مورد حضرت زهرا (س) بیان کرده‌اند، وجود مقدسی که حتی پیامبر و جبرائیل نیز بدون اجازه خدمت ایشان وارد نمی شدند ولی خشم و کین دشمنان اسلام باعث شد تا ایشان مظلومانه به شهادت رسد.

رحیمی افزود: امروز کشورهای اسلامی منطقه فقط دم از مسلمانی زده و نام اسلام را یدک می‌کشند ولی زمانی که یمن و فلسطین در آتش خشم دشمنان اسلام می سوزند، سکوت اختیار کرده و فقط این جنایات را به نظاره می‌نشینند.

وی با اشاره به نقش موثر حوزه‌های علمیه در گسترش اسلام ناب محمدی گفت: حوزه‌های علمیه سنگردار علم، کار جهادی، خدمت به مردم، بصیرت افزایی و پایگاه صدور اسلام ناب محمدی(ص) هستند. 

مدیر حوزه های علمیه استان تهران با تأکید بر این که حوزه‌های علمیه، پیشقدم کارهای جهادی هستند از فعالیت ۲ هزار طلبه استان تهران در ارائه خدمات جهادی به مردم خبر داد.

وی با گرامیداش حماسه نهم دیماه سال ۸۸ مردم ایران اسلامی و دهه بصیرت اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که هیچ‌گاه دست از آرمان‌های انقلاب و دفاع از حریم ولایت بر نمی‌دارند، توحید بی بصیرت، به شکل‌گیری گروه‌هایی مانند داعش ختم می‌شود که به اسم اسلام و در سایه قرآن جنایت می‌کنند.

وی افزود: فتنه سال ۸۸ نتیجه بی‌بصیرتی است، دشمنان اسلام دست به دست هم دادند تا این نظام الهی را ساقط کنند ولی هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و حضور به هنگام مردم که از بسیاری خواص جلوتر حرکت کردند، این فتنه را به دشمنان نظام بازگرداند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha