۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84167106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال سه هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی در گنبدکاووس ایجاد شد

گنبدکاووس - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت که از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی توسط ادارات و نهادها و بخش خصوصی ایجاد شده که معادل ۸۲ درصد از مجموع چهار هزار و ۵۷۹ نفر تعهد اشتغال این شهرستان است.

علی اکبر برآبادی روز چهارشنبه در نشست با کارشناسان حوزه اشتغال ادارات گنبدکاووس اظهار داشت: بیشترین تعهد اشتغال این شهرستان درسال جاری مربوط به اداره صنعت، معدن و تجارت با هزار و ۹۵۰ شغل بوده که تا الان برای هزار و ۴۶۶ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ۵۸۰ نفر، کمیته امداد با ۵۶۳ نفر و جهادکشاورزی با ۵۷۶ نفر در رده‌های بعدی، بیشترین تعهد اشتغال امسال در گنبدکاووس هستند که تاکنون این ادارات به ترتیب برای ۵۱۶، ۵۵۴ و ۵۶۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند.

معاون فرماندار گنبدکاووس از ادارات خواست تا برای تحقق ۸۲۹ فرصت شغلی باقی‌مانده از تعهد شهرستان درسال جاری تلاش کنند.

برآبادی اضافه کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در گنبدکاووس، بیشترین تعهد اشتغال در ۲ ماه پایانی سال محقق خواهد شد.

وی، راه‌اندازی گلخانه‌های مقیاس کوچک و واحدهای‌ بوم گردی را در افزایش اشتغالزایی گنبدکاووس موثر دانست و از سرمایه‌گذاران خواست ورود بیشتری به این حوزه‌ها داشته باشند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: امسال ۸۳ میلیارد ریال تسهیلات به ۹۴ طرح اشتغال روستایی و عشایری و مشاغل خانگی شهرستان پرداخت شد.

عبدی بدراق نژاد افزود: تاکنون ۱۸۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال تسهیلات جبران خسارت کرونا نیز به هزار و ۹۸ نفر در گنبدکاووس پرداخت شده است.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha