۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84166953
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعهد استان همدان برای تامین هزار خشت طلای گنبد حرم سید الشهدا(ع)

همدان _ ایرنا _ رییس ستاد عتبات عالیات استان همدان گفت: تامین هزار خشت طلا برای گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) به عنوان سهمیه استان تعیین شده که بزودی و با عنایت خاصه سرور و سالار شهیدان، این تعهد محقق و انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، «محمدعلی بادامی» روز چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان، اظهار داشت: یکی از اهداف و آرزوهای سردار شهید سلیمانی، بازسازی کامل عتبات عالیات در کشور عراق بود که استان همدان تاکنون عملکرد موفقی دراین زمینه داشته است.

وی با قدردانی از صدا و سیما برای همراهی با برنامه های ستاد، گفت: پویش مهر سلیمانی، حرکت موثر و معنوی است که از ولادت حضرت زهرا (س) آغاز و تا تحقق کامل اهداف و تعهدات پیش بینی شده استان در زمینه بازسازی عتبات عالیات ادامه دارد.

مدیر اربعین ستاد عتبات عالیات استان همدان نیز  در ادامه این جلسه گزارشی از روند اجرای طرح های ستاد استان شامل افزایش ارتفاع گنبد نورانی ابا عبدالله (ع)، پویش هر همدانی پنج هزار تومان، نذر اهدا پاکت سیمان به مبلغ ۲۵ هزار تومان و پروژه صحن حضرت زینب (س) به ارزش هر متر مربع چهار میلیون تومان را ارایه کرد.

محسن کرمی افزود: با عنایت به نامگذاری استان همدان به عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقدامات بسیار موثری با همراهی و همکاری مردم مومن و ولایی استان و همچنین خیرین در زمینه بازسازی عتبات عالیات انجام شده است.

مسئول امور روحانیان ستاد عتبات عالیات استان همدان نیز دراین جلسه گفت: همزمان با نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، زمینه مناسب برای تحقق تمامی اهداف و برنامه های ستاد استان در بخش بازسازی عتبات عالیات فراهم شده است. 

حجت الاسلام و المسلمین «سیدحسن فاضلیان» با یادآوری رشادت های سردار شهید حسین همدانی، افزود:  استان همدان با همکاری و همدلی مردم و اطلاع رسانی مناسب رسانه ها، همواره به عنوان یکی از استان های شاخص کشور در زمینه بازسازی عتبات عالیات مورد توجه قرار دارد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha