رضایی: زمان پاسخ به ترور شهید سلیمانی بستگی به برنامه‌ریزی ایران دارد

تهران-ایرنا- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره زمان پاسخگویی به ترور سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت که این مساله بستگی به برنامه ریزی جمهوری اسلامی ایران دارد.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا به نقل از المنار، «محسن رضایی» تأکید کرد: ایران در پاسخ به ترور و شهادت سردار سلیمانی ضربه‌ای مهلک و شجاعانه‌ای را به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» وارد کرد،  هر چند ایران می توانست آمریکا را بیشتر از این مجاز کند.

رضایی در ادامه با اشاره به ترور و شهادت دکتر "محسن فخری زاده" دانشمند هسته‌ای ایران نیز گفت: جنگ جدیدی بین ایران و دشمنان آن آغاز شده و این جنگ ادامه دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آمریکا با نزدیک شدن به پایان عمر دولت ترامپ و با همکاری رژیم صهیونیستی در حال انجام سلسله اقداماتی علیه ایران می باشد که در هر صورت این جنگ دیگر است و طبیعی است که ما در این جنگ شهید بدهیم، اما هنوز جنگ به پایان نرسیده است.

وی با تأکید بر اینکه این ایران است که به جنگ پایان می‌دهد، تصریح کرد: ایران بلایی بر سر رژیم صهیونیستی خواهد آورد که کشورهای سازشگر عرب با این رژیم هم بفهمند که اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اند.

رضایی همچنین گفت که ایران از دو سال پیش وضعیت مقاومتی را آغاز کرده‌ است که تاکنون یک مقاومت موثر و سازنده بوده است؛ بدین معنی که ما یک پهپاد جاسوسی آمریکا را در خلیج فارس منهدم و کشتی انگلیسی را توقیف کردیم و همه سرنشینان آنها را در خاک ایران و در بندر عباس محاکمه کردیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha