۷۰ برنامه پاسخگویی به تماس‌های مردمی در استانداری همدان برنامه‌ریزی شد

همدان- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان گفت: برای فصل زمستان ۷۰ برنامه حضور مدیران در سامد برای پاسخگویی به تماس های مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ پیش بینی شده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، احسان شهابی در این باره افزود: این تعداد برنامه پیش بینی شده تقریبا سه برابر برنامه درخواستی مرکز ارتباطات مردمی و ریاست جمهوری است. 

وی از گفت و گوی تلفنی ۴۰ هم استانی با استاندار و بیان مسائل و مشکلات خود در زمان حضور سید سعید شاهرخی در مرکز سامد و از طریق تلفن ۱۱۱ خبر داد. 

شهابی اظهار داشت: حضور استاندار پنجمین برنامه از برنامه پیش بینی شده در سامد و پاسخگویی به مردم از طریق این سامانه در سال جاری بود که چهارشنبه دهم دی ماه به مدت ۲ ساعت با همراهی استاندار برگزار شد. 

وی عنوان کرد: در زمان حضور ۲ ساعته استاندار بیشتر سوالهایی که مطرح شد بیشتر در حوزه اشتغال، تسهیلات بانکی و خدمات عمومی بود. 

مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان تصریح کرد: در این  راستا چهار برنامه با حضور استاندار پیش بینی شده که یکی از آنها اجرا شد و سه برنامه دیگر تا پایان سال از طریق تلفن ۱۱۱ برگزار خواهد شد.

سامانه ارتباط مردم و دولت با تماس مردم از طریق تلفن ۱۱۱ دریافت کننده درخواست ها و مسائل مردم است و پس از ثبت، پیگیری آنها با ارجاع به دستگاه مربوطه و الزام پاسخگویی دستگاهها دنبال می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

سرخط اخبار استان‌ها