۷ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84163722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۸ برنامه به مناسبت ۹ دی در بانه برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - فرماندار بانه با بیان اینکه ۹۰ درصد برنامه های ۹ دی به صورت مجازی برگزار می شود اظهار داشت: شهرستان در گرامیداشت این روز میزبان ۵۸ ویژه برنامه است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل رستم پور روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های حماسه ۹ دی گفت: این حماسه روزی است که مردم ایران تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند و حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند.

وی افزود: به مناسبت گرامی داشت حماسه ۹ دی در بانه ۵۸ برنامه شامل ارسال پیامک، فضای سازی محیطی، برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی، اهدای خون، زنگ بصیرت، برگزاری حلقه صالحین، و اهدای هشت فقره جهیزیه به نوعروسان است.

رستم پور گفت: برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا ۹۰ درصد برنامه های حماسه ۹ دی به صورت مجازی برگزار می شود و یک مراسم ویژه در روز سیزدهم به مناسبت چهلم شهادت شهید محسن فخری زاده و ۹ دی در مسجد امام حسین (ص) با حضور اقشار مردم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت دینی و سیاسی است اضافه کرد: برنامه های روز ۹ دی در راستای بصیرت افزایی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود که نشان دهنده اهمیت و حساسیت این روز در تاریخ پر افتخار نظام اسلامی است.

فرماندار بانه یاد آور شد: گرامی داشت ۹ دی برای بالا بردن بینش و آگاهی مردم است که با تدبیر و روزشنگرهای رهبری رقم خورد و مردم حماسه ای جاودان خلق کردند.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha