۶ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴
کد خبر: 84161680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پخش تلاوت‌های شاهکار از شبکه قرآن

۶ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴
کد خبر: 84161680
پخش تلاوت‌های شاهکار از شبکه قرآن

تهران- ایرنا- مدیرگروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و معارف سیما گفت: از ابتدای ماه ربیع الاول تلاش کردیم با رویکرد نوینی تلاوت‌های جدیدی را که مردم تاکنون ندیده و نشنیده‌اند، برای اولین بار پخش کنیم.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از شبکه قرآن و معارف سیما، محمدهادی صلح جو روز شنبه درباره نحوه دستیابی به این تلاوت های جدید گفت: بسیاری از عاشقان قرآن، این تلاوت های جدید را از آرشیو خود استخراج کرده و در اختیار شبکه قرار داده اند و همچنین گنجینه‌ای در اختیار سازمان اوقاف و امور خیریه بوده که به تازگی آن را در اختیار شبکه قرار داده است. البته ما تلاش می کنیم تا پایان سال این رویکرد را ادامه بدهیم تا بینندگان ما تلاوت های جدید را ببینند.
وی افزود: سال هاست که شبکه قرآن هر شب ساعت ۲۳ تلاوت های شاهکار اساتید برجسته ایران و جهان به ویژه تلاوت های قاریان مصری را پخش می‌کند.

مدیر گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما از دوستداران تلاوت های قرآن در سراسر کشور خواست تا اگر تلاوت جدیدی در اختیارشان است که فکر می کنند در آرشیو شبکه قرآن موجود نیست، در اختیار این شبکه قرار دهند تا تلاوت با نام خودشان از شبکه قرآن پخش شود.
در دومین هفته دی‌ تلاوت های شاهکار اساتید برجسته قرآن از جمله عبدالباسط، سید جواد حسینی، شعبان صیاد، مصطفی غلوش، احمد نعینع و محمد نقشبندی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود. این تلاوت‌ها در پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی www.qurantv.ir در قسمت بانک تلاوت، برای استفاده عموم آرشیو می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha