راه ۱۵ روستای نور به خاطر برف سنگین بسته است

نوشهر- ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نور گفت که با توجه به بارش شدید برف در ۴۸ ساعت گذشته راه دسترسی ۱۵ روستای مرکزی و بلده با مرکز شهرستان بسته شده است.

به گزارش ایرنا ، بارش باران و برف که از روز پنجشنبه در مناطق مختلف مازندران شروع شد ، تا بامداد امروز ادامه داشت و طبق اعلام هواشناسی ارتفاع برف در برخی مناطق به بیش از نیم متر رسیده است.

سلیمان ایزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش برای بازگشایی  این ۱۵ روستا و همچنین جاده پل زنگوله به بلده در حال انجام است و امیدواریم تا پایان وقت امروز این راه ها نیز بازگشایی شوند.

وی گفت : نیروهای راهداری در قالب چهار اکیپ مجهز از عصر گذشته تاکنون مشغول برف روبی جاده های اصلی و روستایی شهرستان هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور ادامه داد: تاکنون راه روستایی ۲۰ روستا واقع در بخش های بلده، مرکزی و چمستان که از شب گذشته بسته شده بود ، باز شده است و تردد در این مسیرها با کندی انجام می شود.

ایزدی خاطر نشان کرد: ارتفاع برف در بخش کوهستانی این شهرستان به بیش از ۵۰ سانتیمتر رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نور با اشاره به باز بودن بقیه راه های اصلی و فرعی شهرستان ، از رانندگان خواست برای تردد از راه های کوهستانی حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور حدود ۷۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد.

شهرستان نور با جمعیتی دست کم ۱۳۰ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha