۵ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84161195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«وچان» برنده آخرین بازی نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان

سنندج – ایرنا - تیم  وچان کردستان در آخرین بازی نیم فصل اول رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور امروز میزبان ملوان بندر انزلی بود و در واپسین هفته از این مسابقات، مهمان خود را با یک گل بدرقه کرد.

به گزارش ایرنا، ۲ تیم وچان کردستان و ملوان بندر انزلی از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان به میزبانی کردستانی‌ها از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه ملکنیای  سنندج به مصاف همدیگر رفتند.

 شاگردان فاطمه صادقی که تا پیش از این بازی ۹ امتیاز داشتند و صدرنشین گروه دوم رقابت ها بودند، ۱۲ امتیازی شدند و فعلا جایگاه خود را در صدر جدول این گروه حفظ کرده‌اند.

وچان که پس از یک برد پرگل مقابل قشقایی شیراز در هفته قبل، امروز به میدان رفته بود با تک گل زهرا قنبری، کاپیتان این تیم  میهمان خود را شسکت داد و سه امتیاز خانگی را از آن خود کرد.

تیم  وچان از پنج دیدار اخیر خود در لیگ‌برتر، ۴ برد و یک شکست را در کارنامه خود دارد و با ۱۶ گل زده و میانگین هر ۲۴ دقیقه یک گل عملکرد خوبی داشته است.

داوری این بازی را فاطمه نصراللهی برعهده داشت و الناز اسماعیل‌زاده، نیلوفر محمدخانی و سیما درازی نیز به عنوان کمک داور این دیدار را قضاوت کردند.

 پریسا گراوندی دروازه‌بان تیم وچان تا هفته پنجم رقابت‌های لیگ توانست  سه کلین شیت را در کارنامه خود به ثبت برساند.

 سرمربی تیم وچان کردستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بازی را خوب ارزیابی کرد و افزود : ملوانی‌ها هم در این بازی خوب و جنگنده ظاهر شدند.

 فاطمه صادقی با بیان اینکه بازیکنان وچان می‌توانستند با اختلاف چهار تا پنج مهمان خود را ببرند گفت: توپ‌های آخر را بازیکنان‌مان توانستند به خوبی جمع کنند ولی اینطور نشد و به همین یک گل اکتفا کردیم.

 وی با بیان اینکه بازیکنان وچان پس از چند روز استراحت از اواخر هفته آینده خود را برای رقابت‌های نیم فصل دوم آماده می‌کنند تاکید کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و تمام تلاش وچان این است که قهرمان لیگ شود.

در گروه اول مسابقات تیم‌های نماینده البرز، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری بم، سپاهان اصفهان و همیاری ارومیه قرار دارند؛ در گروه دوم نیز وچان کردستان، ملوان بندرانزلی، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام و سارگل بوشهر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این تیم دیدار اول نیم فصل دوم خود را۱۷ دی با مصاف با پالایش گاز ایلام آغاز می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha