۳ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84158847
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشته کاراته در استان قزوین جزو برترین‌های کشور است

قزوین – ایرنا – مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: رشته کاراته در استان قزوین جزو برترین‌های کشور بوده و همواره حرفی برای گفتن در عرصه ملی و بین المللی داشته است.

به گزارش ایرنا، عباس علایی مقدم روز چهارشنبه در جمع کاراته‌کاران استان قزوین، افزود: در تمامی اردوهای کاراته در سال‌های اخیر، نماینده‌ای از استان امثال بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری و لیلا برجعلی حضور داشته‌اند که رشد و ارتقای کاراته استان را در سطح کشور نشان می‌دهد.

 وی با بیان اینکه کاراته در استان جزو رشته‌های آمایشی است، اضافه کرد: به تازگی بهمن عسگری ستاره کاراته ایران و جهان به عنوان کارشناس در اداره کل ورزش و جوانان استان استخدام شده است که موجب ارتباط عمیق‌تر این رشته با اداره کل و تحول این رشته در استان خواهد شد.

علایی مقدم گفت: در تلاش هستیم تا علی اصغر آسیابری دیگر ستاره کاراته استان را نیز در اداره کل ورزش و جوانان به عنوان کارشناس جذب کنیم که نیازمند تمهید مقدمات است.

وی با اشاره به تعویق رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ به خاطر شیوع کرونا، افزود: امسال بهمن عسگری به دلیل آمادگی جسمانی لازم توانست ورودی این مسابقات را کسب کند و امیدواریم این قهرمان، سال آینده با تلاش خود بتواند نتیجه خوبی را در بازی‌های المپیک با کسب مدال خوشرنگ طلا بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به ابقای رییس هیات کاراته استان در سمت خود، گفت: هیات کاراته استان با تلاش و زحمات فراوان توانسته است ورودی المپیک را دریافت کند و از این به بعد کار سختی را در پیش رو دارد و باید با هدفگذاری، کار تیمی و استعدادیابی برای پرورش قهرمان‌هایی مانند عسگری تلاش کند.

وی گفت: ما در برخی از کمیته‌ها مانند کاتا ضعف داریم که باید با برنامه ریزی  و استفاده از صاحب نظران و کارشناسان برای رفع این نقاط ضعف تلاش کنیم.

علایی مقدم گفت: در بخش فعالیت‌های بانوان نیز ضعف‌هایی وجود دارد و نسبت به آقایان کمی عقب تر هستیم که باید اداره کل و هیات برای استفاده از ظرفیت قهرمان و رفع این نقصیه تلاش کنند.

این مسوول تصریح کرد: به نظر ما وقت ساخت آکادمی کاراته در استان فرارسیده است و با توجه به فراهم بودن زمین، می‌توان با استفاده از ظرفیت خیران و همراهی مسوولان برای ساخت و تکمیل این آکادمی یا سالن‌های اختصاصی رزمی به ویژه برای رشته کاراته در برخی از شهرستان‌های استان اقدام کرد.

محمد صادق بابایی رییس هیات کاراته استان قزوین امروز با برگزاری مجمع انتخاباتی و کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha