موفقیت‌های کاراته قزوین، نتیجه برنامه ریزی استراتژیک و مدون است

قزوین – ایرنا – دبیر فدراسیون کاراته گفت: موفقیت‌های کاراته قزوین و درخشش در سطح ملی و فراملی اتفاقی به دست نیامده و نتیجه برنامه ریزی استراتژیک و مدون است که باید همچنان تداوم یابد.

به گزارش ایرنا، وحید مومنی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان قزوین، افزود: موفقیت هیات کاراته استان در سال‌های اخیر ماحصل همدلی و مشارکت کلیه فعالان این رشته در استان و حمایت و همراهی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون است که قطعا نقاط ضعفی نیز دارد و باید برای رفع آنها تلاش شود.

وی اضافه کرد:این هیات با تلاش و پشتکار اعضای خود توانسته است افراد المپیکی و ستارگان درخشانی همچون بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری را به جهان کاراته معرفی کند که باید قدردان زحمات آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به ابقای رییس هیات کاراته استان در سمت خود، گفت: رییس جدید هیات برای چهار سال دیگر از اعضا رای اعتماد دریافت کردند و بار سنگینی برای پیشبرد اهداف کاراته کشور و استان بر دوش گرفته‌اند که کار بسیار سنگینی است.

وی با اشاره به نقاط ضعف کاراته استان، اضافه کرد: باید بر روی بخش کاتا در استان بیشتر کار شود که نیازمند یک برنامه مدون است و در بخش بانوان نیز به رغم پیشرفت‌های حاصل شده و حضور بانوانی از استان در تیم ملی باید کار بیشتری صورت گیرد.

مومنی گفت: با توجه به شرایط کرونایی نباید از بحث آموزش غافل شویم بلکه با استفاده از قهرمان و ستارگان استان برای رشد و پرورش استعدادهای جدید تلاش کنیم.

محمد صادق بابایی رییس هیات کاراته استان قزوین امروز با برگزاری مجمع انتخاباتی و کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha