۳ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84158527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاراته ایران برای بازی‌های المپیک آماده می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس فدارسیون کاراته کشور گفت: این رشته ورزشی ایران برای حضور توانمند در بازی‌های المپیک که احتمالا سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

سیدحسن طباطبایی، شامگاه سه شنبه در مجمع عمومی سالانه هیات کاراته استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان و با حضور اعضا هیات و مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و به صورت وبینار برگزار شد، افزود: تمرینات کاراته کارهای راه یافته به تیم ملی از سوی مربیان مجرب و کارآزموده آغاز شده است و در حال حاضر نیز ورزشکاران در شرایط خوب و مناسبی هستند.

وی با بیان اینکه اردوهای تیم ملی با توجه به شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، عقب افتاد، اظهار داشت: اکنون اردوها به صورت منظم در حال برگزاری است تا کاراته کاران ملی پوش برای بازی های المپیک آماده‌تر شوند.

طباطبایی با بیان اینکه یکی از مربیان زنجانی در کنار تیم ملی قرار دارد به ظرفیت ارزشمند این رشته ورزشی زنجان اشاره کرد و  افزود: زنجان در ورزش کاراته از وجود ورزشکاران، مربیان و داوران توانمندی بهره مند است و حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته، یکی از همین ظرفیت‌های ارزشمند است.

رییس فدراسیون کاراته ابراز امیدواری کرد با هم افزایی فدراسیون، هیات کاراته و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان شرایط این رشته ورزشی در زنجان بهتر از وضعیت فعلی شود و در واقع رسیدن به شرایط مطلوب و مناسب تر، دور از انتظار نیست.

طباطبایی با بیان اینکه آرامش در هیات کاراته زنجان به وضوح قابل مشاهده است و رییس هیات و دیگر اعضا آن از این فرصت به منظور برنامه ریزی بهتر و رشد و توسعه این رشته ورزشی بهره گرفته است که امید می رود این روند همچنان تداوم یابد، افزود: فعالیت هیات کاراته زنجان رضایتبخش است و با توجه به ارزیابی های صورت گرفته از سوی فدراسیون، این هیات جزو هیات های برتر است که این جای تقدیر و تشکر دارد.

علی خلیلی، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: از برنامه های هیات کاراته این استان حمایت می کنیم و به زودی از قهرمانان استعدادهای برتر که پارسال با کسب نشان افتخار آفرینی کردند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

در این مجمع عادی و عمومی سالانه هیات کاراته استان زنجان، عملکرد و فعالیت های سال ۹۸ این هیات مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و برنامه های سال ۹۹ نیز به تصویب اعضای حاضر در مجمع رسید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha