۲ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 3104
کد خبر: 84155305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ قرارگاه بسیج در قشم فعال است

۲ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۲۳
کد خبر: 84155305
۳۰ قرارگاه بسیج در قشم فعال است

قشم- ایرنا- مسوول بازرسی سپاه قشم گفت: ۳۰ قرارگاه بسیج برای گسترش فعالیت‌های بسیج در محله های قشم راه اندازی شده است و آمادگی همکاری با همه نهادهای دولتی و انقلابی را دارد.

سروان پاسدار محمد اوجی زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این قرارگاه‌ها با اهداف محرومیت زدایی، آمادگی دفاعی و ایجاد امنیت، فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، کنترل و آموزش فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی کشور نیاز به کار و فعالیت بیشتری در فضای مجازی دارد و این امر در سپاه و بسیج با نگاهی ویژه پیگیری می‌شود.

مسوول بازرسی سپاه قشم تصریح کرد: در این قرارگاه‌ها، آسیب‌ها و فرصت‌ها شناسایی و جلسه تخصصی با این کارگروه‌ها برای تبدیل تهدیدها به فرصت در فضای مجازی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: به همت بسیج سپاه ناحیه قشم تلویزیون مجازی قشم راه اندازی شده است و می‌توان از این فرصت برای آموزش نوجوانان، جوانان و خانواده ها استفاده کرد.

اوجی زاده بیان کرد: بسیج هنرمندان قشم در این تلویزیون فعالیت مستمر دارد و از طریق آن برنامه‌های مختلفی منتشر کرده است.

وی در خصوص آسیب‌های فضای مجازی گفت: بسیج قشم آمادگی دارد تا با همکاری پلیس فتا برای تهیه فیلم‌های کوتاه آموزشی در حوزه فضای مجازی و راهکارهای تامین امنیت کاربر اقدام کند.

مسوول بازرسی سپاه قشم  با بیان اینکه دشمنان انقلاب مشغول فعالیت هستند افزود: گردان های سایبری در فضای مجازی برای ایجاد موج علیه دشمنان و پاسخگویی به شبهات و دشمنی‌ها ایجاد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha