۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84154880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرستاران گلستان تجلیل شدند

۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳
کد خبر: 84154880
پرستاران گلستان تجلیل شدند

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان در مراسم تجلیل از پرستاران استان گفت که کم برخورداری گلستان از تجهیزات و امکانات پزشکی با تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه عوامل بهداشت و درمان جبران شد و همین عامل اصلی شرایط کنونی منطقه در مهار ویروس کرونا را پایدار کرده است.

هادی حق‌شناس امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از پرستاران گلستان که در فضای مجازی و بصورت وبیناری در سرسرای دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد، اظهار داشت: میزان مبتلایان و فوت شدگان گلستان در موج اول کرونا بالا بود اما به تدریج شرایط بهتر شد و هم اکنون هیچ یک از شهرستانهای استان در وضعیت پرخطر قرمز قرار ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان هم در این مراسم گفت: مجوز استخدام صد نفر در حوزه بهداشت و درمان استان صادر شده است که عمده‌ این نیروها در حوزه پرستاری خواهد بود.

عبدالرضا فاضل با گرامیداشت یاد و خاطره ۶ شهید مدافع سلامت گلستان؛ خاطرنشان کرد: کادر بهداشت و درمان در بحران‌ کرونا خدمات جهادی و ایثارگرانه به مردم ارائه داد.

به گزارش ایرنا؛ نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان که در این مراسم حضور نداشت با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: کار پرستاران در رده ایثارگران قرار دارد بنابراین پاداش اخروی آنها بالا است.

سید کاظم نورمفیدی در بخش دیگری از پیامش با یادآوری فرا رسیدن یلدا به عنوان بلندترین شب سال که در آن سنت ایرانی دورهم نشینی از دیرباز مرسوم بوده است، گفت: به گفته متخصصان و پزشکان عمده دلیل مبتلا شدن افراد به کرونا دورهمی‌های فامیلی و دوستانه است لذا از مردم تقاضا می‌شود در یلدای امسال فاصله گذاری را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا؛ در استان گلستان چهار هزار و ۸۰۰ پرستار در بیمارستان‌های دولتی، خصوصی، ارتش و تامین اجتماعی مشغول به کار هستند که از این تعداد حدود ۴۵۰ نفر به کرونا مبتلا شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha