۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۸:۵۹
کد خبرنگار: 3104
کد خبر: 84153102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات ورزش‌های همگانی منطقه آزاد قشم منصوب شد

قشم- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با حکم فدراسیون ورزش های همگانی کشور، سمیه شهبازیان به عنوان رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم منصوب شد.

حمیدرضا مومنی شامگاه جمعه در جلسه اهدای حکم رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم افزود: گسترش فضاهای ورزشی و حضور خانواده ها در عرصه های ورزشی علاوه بر ارتقای سطح سلامتی جامعه، می تواند به اخلاقی تر شدن فضای جامعه کمک کند.

وی ادامه داد: برگزاری ورزش های همگانی، پیاده روی و سایر فعالیت‌های ورزشی گروهی، می‌تواند موجب تخلیه بخشی از استرس‌های موجود در خانواده ها شود. 

مومنی تصریح کرد: همچنین در ورزش های گروهی می توان با ایجاد تعامل بین افراد شرکت کننده، آرامش و سلامت جسم و روان را به جامعه هدیه داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد افزود: ۵۰ درصد از جمعیت جزیره از بانوان تشکیل شده که باید برای آن‌ها در حوزه ورزش برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تهیه یک برنامه جامع برای ورزش در حوزه‌های مختلف همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای می‌توان به توسعه ورزش در جزیره قشم کمک کرد.

رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم نیز گفت: بیش از ۵۰ کمیته و انجمن در حوزه‌های مختلف زیر نظر مدیریت هیات ورزش‌های همگانی تعریف شده و به فعالیت می‌پردازند.

شهبازیان با اشاره به گستردگی حوزه های فعالیت این هیات ورزشی افزود: ورزش همگانی یک عامل اساسی در تأمین سلامتی و کیفیت زندگی افراد جامعه است.

وی در پایان تصریح کرد: برای ترویج ورزش‌های همگانی نیاز به همراهی خانواده‌ها و همکاری بخش‌های مختلف اداری، سازمانی و سمن‌ها هستیم تا برای بهبود وضعیت سلامت جامعه اقداماتی انجام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha