نبض توسعه اقتصادی کشور در دستان توانمند فعالان حوزه حمل و نقل است

قزوین – ایرنا - استاندار قزوین گفت: نبض توسعه اقتصادی کشور و استان در دستان توانمند رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل است و باید از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی آنها برای خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز جمعه با صدور پیام تبریکی به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، افزود: هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، یادآور ایثارگری و تلاش‌های بی‌دریغ دو قشر ارزنده و تاثیرگذار راننده و راهدار در کشور است که باید قدردان زحمات و مجاهدت‌های آنها باشیم.

وی اضافه کرد: پرواضح است که کارآمدی تمامی بخش‌های تولید، صنعت، گردشگری، خدمات و اجرای طرح‌های عمران و توسعه در کشور و استان مرهون وجود فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای بوده و نبض توسعه اقتصادی در دستان توانمند رانندگان است.

جمالی پور گفت: این گروه در طول تاریخ تحولاتِ کشور عزیزمان ثابت کرده‌اند از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف عالی نظام مقدس فروگذار نمی‌کنند و در این راه حتی شهدای بزرگی را نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

استاندار قزوین افزود: راهداران عزیز هم در تمام فصول سال در جاده‌های سخت گذر و در شرایط ناهموار با تلاشی مستمر و شبانه روزی نقش مهمی برای ایمنی راه‌ها و آرامش خاطر مسافران و کاربران جاده‌ها ایفا می‌کنند و در این مسیر با وجود همه مشکلات از هیچ تلاشی برای باز ماندن راه‌ها و ایمنی آنها دریغ نمی‌ورزند.

وی گفت: خدمات رانندگان در حمل و نقل بهینه مسافران و کالاهای مورد نیاز و مجاهدت‌های راهداران در حفظ و نگهداری راه‌ها و نجات هموطنان جای تقدیر و سپاسگذاری دارد و باید فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به همه این عزیزان تبریک و تهنیت عرض کنیم. 

در بخش حمل و نقل کالای جاده‌ای استان قزوین ۸۶ شرکت داخلی و بین المللی و بالغ بر ۱۲ هزار و ۲۳۰ نفر راننده و ۹ هزار و ۷۶۸ کامیون باری و در بخش حمل و نقل مسافربری تعداد ۴۳ شرکت حمل و نقلی و بالغ بر ۲ هزار و ۵۴۴ نفر راننده مشغول فعالیت هستند.

۲۶ آذر تا یکم دی‌ماه هرسال به نام هفته حمل و نقل و راهداری نام‌گذاری شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha