ممانعت از ورود ۱۸ خودرو غیربومی و پلمب چهار واحد صنفی در آستارا

آستارا - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از بازگردانده شدن ۱۸ خودرو دارای پلاک غیربومی از مبادی ورودی و پلمب چهار واحد تجاری به دلیل بی‌توجهی به محدودیت‌ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

کامبیز لقمانی مقدم روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در شبانه روز گذشته ۶ خودرو با پلاک غیربومی به علت ورود مخفیانه به شهرستان و ۳۵۱ خودرو با پلاک بومی به دلیل تردد در ساعت ۲۱ تا چهار بامداد جریمه شدند.

معاون فرماندار آستارا گفت: اجرای طرح محدودیت هوشمند ترافیکی از اول آذرماه آغاز شده است و تیم های پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در چهار نقطه ورودی مستقر هستند.

وی ادامه داد: هرگونه ورود خودرو با پلاک غیربومی به شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و مسیرهای مواصلاتی با دوربین های پلاک خوان رصد می شود.

وی افزود: بازرسان اصناف، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و تعزیرات حکومتی در شبانه روز گذشته طی ۷۶ بار بازرسی از واحدهای صنفی، چهار واحد پارچه فروش، پوشاک و لوازم خانگی را در لوندویل و شهرک عباس آباد پلمب و متصدیان واحدها را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

وی اظهار کرد: بازرسی از واحدهای صنفی در آستانه شب یلدا تشدید شده است و  شهروندان، فعالیت واحدهای صنفی غیرضرور و گرانفروشی را با سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و بیش از ۶ هزار واحد صنفی در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا - اردبیل از ورودی های گیلان و مسیرهای پرتردد شمال ایران است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha