هفت هزار و ۲۱۳ برگه معاینه فنی در خمین صادر شد

خمین - ایرنا - مدیر سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری خمین گفت: هفت هزار و ۲۱۳ برگه معاینه فنی امسال با هدف بررسی سلامت خودرو ها در این شهرستان صادر شد.

« رسول صفدری نیا » روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: درآمد حاصل از صدور این برگه معاینه‌های فنی ۲ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال بوده است.
وی توضیح داد: بیشترین علت مردودی خودروها از تست معاینه فنی مربوط به نقص فنی منجر به آلایندگی، مشکل در سیستم ترمز، ضعف در کمک فنرها و نامناسب بودن شکل ظاهری آن‌ها بوده است.

مدیر سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری خمین گفت: پروانه فعالیت برای ۹۱ دستگاه تاکسی، ۲۶۳ دستگاه وانت بار و ۱۰۳ دستگاه تاکسی تلفنی نیز امسال در این شهرستان صادر و تمدید شده است.
صفدرنیا ادامه داد: ۲۹۱ دستگاه خودرو در خمین به‌منظور دریافت یارانه نقدی سوخت در سامانه ثبت نام کردند و ۴۲ راننده به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا معرفی شدند.
وی گفت: به‌منظور حفظ سلامتی رانندگان و مسافران در سه مرحله ماسک و در ۲ مرحله الکل بین رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی به صورت روزانه توزیع شد.
مدیر سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری خمین افزود: ۱۱ هزار متر خط کشی طولی معابر، خط کشی و شارژ خطوط عابر پیاده و شستشو و شارژ رنگ تمام سرعت گاه های سطح شهر از دیگر اقدامات این سازمان در سال جاری است.
خمین در جنوب استان مرکزی دارای ۲ شهر قورچی باشی و خمین و ۷۰ هزار نفر جمعیت شهری است.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha