۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 2109
کد خبر: 84147022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استادیوم ورزشی شهید حسینی دیواندره بازسازی می‌شود

سنندج - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کردستان گفت :استادیوم ورزشی شهید حسینی دیواندره با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بازسازی می‌شود.

 به گزارش ایرنا ، حامد جولایی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان دیواندره اظهار داشت : امسال ۸۰۰ ملیون ریال اعتبار به هیات های ورزشی این شهرستان کمک شده که تا پایان سال ۹۹ این اعتبار به یک ملیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

جولایی به بیمه ۲ هزار ورزشکار در دیواندره اشاره کرد و افزود: یکی از شاخص‌های اختصاص اعتبار به هیات‌های  ورزشی شهرستان‌ها امار بیمه شده ورزشکار بوده که به علت آمار پایین این شهرستان موجب تخصص کم اعتبار شده و باید تلاش کرد این آمار برای رسیدن به میانگین حداقل به چهار هزار ورزشکار برسد.

وی افزود : استادیوم ورزشی شهید حسینی شهرستان که نیاز به بازسازی و ترمیم داشت امسال ۲۴ میلیارد ریال اعتبار گرفت و هم اکنون اجرای عملیات بازسازی آن به پیمانکار  واگذار شده است.

فرماندار دیواندره نیز گفت: برگزاری جلسات تخصصی با هیات‌های ورزشی و بررسی دقیق مسائل آنان موجب تسریع در روند حل مشکلات و مصائب پیش رو می‌شود.

جمال ارشدی ، با بیان ایکه تعامل و ارتباط نزدیک هیات‌های ورزشی با مسوولان و کارشناسان اداره  ورزش و جوانان برای ارتقاء شاخص‌های فنی و عمومی رشته‌های مختلف ورزشی تاثیر به سزایی دارد، گفت: توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، اجرای طرح استعدادیابی و اتخاذ تدابیر و سیاست‌های درآمدزایی از طریق مشارکت دادن بخش خصوصی از مهمترین مسائل و دغدغه‌های حوزه ورزش قهرمانی است.

در این مراسم مهرداد محمدی به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان دیواندره معرفی و از خدمات نگین عبدی  تقدیر شد.

شهرستان دیواندره با ۳۶ هیات فعال و دارای یک هزار و ۸۱۴ ورزشکار سازمان یافته در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کرد ستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha