۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۷
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 84145585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده نیروی دریایی سپاه از برخی مناطق آبگرفته خوزستان دیدن کرد

اهواز - ایرنا - دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران روز یکشنبه از برخی مناطق آبگرفته خوزستان دیدن و در گفت و گو با مردم، مسایل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران به همراه دریادار دوم پاسدار امراله نوذری فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه به منظور رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق درگیر آبگرفتگی در بندرماهشهر و بندر امام خمینی (ره) حضور یافت و نحوه خدمت رسانی به مردم آسیب دیده را را بررسی کرد.

شهر چمران در بندر ماهشهر که بیشترین میزان آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌های اخیر را داشت و خسارت زیادی به مردم وارد شد از نخستین مناطقی بود که دریادار تنگسیری از آن دیدن کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه از مناطق آسیب دیده بندر امام خمینی(ره) دیدن، و با برخی شهروندان از نزدیک گفت و گو کرد.

دریادار تنگسیری در جمع مردم بندر امام خمینی(ره) گفت: برنامه ریزی‌ها برای رسیدگی دقیق به خسارت منازل آسیب دیده و همچنین توزیع عادلانه اقلام کمکی انجام شده و شهروندان با صبوری می‌توانند اجرای این ماموریت را برای ما آسان تر کنند.

وی افزود: گروه‌های جهادی تا آخرین روزهای رفع این مشکل در منطقه حضور دارند و امید است بتوانیم بخشی از دغدغه شهروندان را کاهش دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: کمک‌های مردمی و دولتی باید ساماندهی شده تا بسته‌های حمایتی با مدیریت بهتری در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان قرار گیرد.

پیش از این در روز چهارشنبه ۱۹ آذر سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برخی مناطق آبگرفته خوزستان ناشی از بارش شدید اوایل هفته گذشته دیدن و به مشکلات مردم بندر امام خمینی(ره) و بندر ماهشهر و اهواز رسیدگی کرد.

شهرهای بندر امام خمینی(ره)، ماهشهر و اهواز بیشترین خسارت آبگرفتگی ناشی از بارش شدید باران در اوایل هفته گذشته را متحمل شدند.

میزان بارندگی شدید اوایل هفته گذشته در ۲ شهر ماهشهر و بندرامام خمینی(ره) که حدود ۱۵ کیلومتر از هم فاصله دارند ۱۶۷ میلیمتر گزارش شد.

۲۵ آذر ۱۳۹۸ نیز بر اثر بارندگی شدید بخش‌های وسیعی از کلانشهر اهواز ، کارون و آبادان دچار آبگرفتگی شد و خسارت زیادی به مردم و وسایل خانگی آنان وارد گردید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha