مجوزی برای فعالیت باشگاه‌های کاراته استان قزوین صادر نشده است

قزوین - ایرنا - دبیر هیات کاراته قزوین گفت: باشگاه‌های کاراته استان به دلیل قرار گرفتن در ردیف رشته‌های پربرخورد از نظر شیوع کرونا هنوز مجوز فعالیت دریافت نکرده‌اند.

حمیدرضا داوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته با اعلام معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی دارای مجوز به ازای هر ۱۰ متر مربع با یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر باشگاه بلامانع اعلام شد.

وی اضافه کرد: همین موضوع موجب سؤالات مکرر جمعی از مربیان و قهرمانان این رشته در استان مبنی بر نحوه بازگشایی باشگاه‌های کاراته و آغاز فعالیت آنها شد درحالی که مطابق با آخرین دستور ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا فعالیت رشته‌های پربرخورد مثل کاراته همچنان غیر فعال هستند.

این مسوول ورزشی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار ورزشکار در رشته کاراته در سطح استان فعالیت می‌کنند که با توجه به شیوع کرونا اکثریت آنها ساماندهی و بیمه شده‌اند.

وی اظهار داشت: کاراته از  محبوبیت زیادی در استان قزوین برخوردار است و  باشگاه‌های آن در همه شهرهای استان دایر شده و مربیان زیر نظر هیات با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای توسعه کیفی و کمی این رشته تلاش می‌کنند.

داوری اضافه کرد:با توجه به ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های کاراته استان تا سفید شدن وضعیت کرونایی استان انتظار داریم کاراته کاران با رعایت دستورالعمل‌های صادره، متولیان سلامت کشور و استان را برای رفع این ویروس و قطع زنجیره انتقال آن کمک کنند.

این مسوول ورزشی گفت: با توجه به وضعیت نارنجی استان از نظر شیوع کرونا، برگزاری کلاس‌های آموزشی برخط کماکان در دستور کار هیات کاراته استان قرار دارد و برنامه‌های آن به تدریج برای بهره برداری فعالان این رشته اطلاع رسانی می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha