درآمد اموال مازاد برای تکمیل پروژه‌های ‌نیمه‌تمام اردبیل هزینه می‌شود

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل با بیان اینکه ظرفیت قانونی واگذاری اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی گفت: درآمد حاصل از فروش این اموال برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌های نیمه‌تمام استان هزینه می‌شود.

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز یکشنبه در جلسه تبصره ۱۲ با محوریت شناسایی و فروش اموال مازاد دولتی افزود:  هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای دولتی می‌توانند با فروش اموال مازاد خود درآمد حاصله را برای تکمیل پروژه‌های عمرانی خود صرف کنند و این فرصتی است که مدیران باید از آن استفاده بهینه کنند.

وی اظهارداشت: همچنین بخشی از هزینه‌های جاری و مزایای بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی نیز از محل درآمد فروش اموال مازاد همان دستگاه تامین خواهد شد.

استاندار اردبیل اقدام دستگاه‌های اجرایی در خصوص شناسایی اموال مازاد و بلااستفاده را مورد تاکید قرار داد و خواستار پیگیری صدور مجوزهای مربوطه توسط سازمان امور اقتصادی و دارایی شد.

در این جلسه روند شناسایی و اخذ مجوز و رفع موانع فروش اموال مازاد دستگاه‌هایی همچون سازمان جهاد کشاورزی ، فنی و حرفه‌ای ، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و امور عشایر بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha