ترس از استکبار در مکتب امام خمینی معنی ندارد

تبریز- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ترس و واهمه از استکبار و نظام سلطه در مکتب امام خمینی معنی و مفهومی ندارد.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز شنبه در مراسم گرامیداشت یاد شهید محسن فخری زاده در سپاه عاشورا، افزود: کسانی که در مکتب امام راحل بزرگ شده اند از همه چیز خود گذشتند و هیچ گاه ترسی از استکبار و دشمنان به خود راه ندادند که این راه و روش باید همچنان تداوم یابد.

وی با تاکید بر اینکه شیعه در راه ولایت باید با تمام توان حرکت کند، اظهار داشت: اگر بر مبنای منظومه فکری امام راحل و رهبر انقلاب حرکت و اقدام کنیم به موفقیت های بزرگی می رسیم و همه مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را پشت سر می گذاریم.

سرایی ادامه داد: وقتی زندگی شهدا را نگاه می کنیم ، ثابت می شود که اخلاص و اتکا به خدا و توسل کلید موفقیت این بزرگواران بوده است.

وی اضافه کرد: امروز شهید فخری زاده یکی از همین شهدایی است که زندگی خود را وقف اسلام و ولایت کرد و در نهایت شهادت مهر قبولی این عمر با برکت برای او بود.

سرایی یادآوری کرد: دشمن به دنبال زدن تیر به قلب شیعه است ولی باید با هوشیاری تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم چراکه  بیشترین فرصت ها در بحران ها و تحریم ها حاصل می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha