فرماندار: وضعیت نارنجی کرونا در الیگودرز شکننده است

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار الیگودرز گفت: اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی در خصوص مقابله با بیماری و شیوع کرونا در شهرستان با جدیت درحال انجام است اما معتقدیم که وضعیت نارنجی شهرستان شکننده است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان الیگودرز، حمید کشکولی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از آرامستان ها گفت: هرگونه سهل انگاری در رعایت موارد بهداشتی منجر به این می شود که دوباره در مسیر صعودی ابتلا و مرگ و میر قرار بگیریم.

وی ادامه داد: اکنون به منظور جلوگیری از اجتماع مردم در آرامستان های ای شهرستان، ورودی آرامستان های الیگودرز مسدود شده است.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم الیگودرز در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا گفت: امیدواریم با مشارکت خوب مردم الیگودرز و اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی ستاد کرونا شهرستان، شاهد حفظ وضعیت نارنجی در شهرستان باشیم.

فرماندار الیگودرز اظهار داشت: از شهروندان الیگودرز درخواست داریم به جهت حفظ سلامت خودشان از عزیمت به آرامستان ها خودداری کنند.

تا تاریخ ۱۸ آذرماه  ابتلای قطعی ۵۷ هزار و ۷۸۱ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۱۳ نفر نیز جان باخته اند.

 رنگ بندی وضعیت کرونا در تمامی شهرهای استان لرستان نارنجی است و این شرایط تا اعلام بعدی در هفته آینده قابل استناد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha