۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 84141354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات احداث ایستگاه رادیویی و تلویزیونی پردیس آغاز شد

تهران- ایرنا- فرماندار پردیس گفت: عملیات احداث ایستگاه رادیویی و تلویزیونی این شهرستان در زمینی به مساحت یکهزار و ۸۰۰ متر مربع در محل بام پردیس برای رفع مشکل آنتن دهی صدا و سیما در این منطقه آغاز شد.

عبدالعظیم رضایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ایستگاه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و ساخت یک دکل با ارتفاع ۱۲۰ متر و تکنیک اچ.دی احداث می شود.

وی ادامه داد: رفع مشکل آنتن دهی صدا و سیما یکی از مطالبات بر حق شهروندان بود و با پی گیری های انجام شده، صدا و سیما تجهیزات مورد نیاز را فراهم کرد.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به تعیین پیمانکار طرح، اظهار داشت: شرکت عمران شهر جدید پردیس به عنوان پیمانکار ساخت این ایستگاه رادیویی و تلوزیونی تعیین شد تا طی سه ماه آینده ایستگاه را آماده و برای نصب تجهیزات به صدا و سیما تحویل دهد.

رضایی با بیان اینکه مکان یابی برای تعیین محل احداث ایستگاه کمی زمان بر شد، افزود: چندین گزینه برای مکان ایستگاه پیشنهاد و بررسی شد که برخی از نظر فنی مشکلاتی داشتند و در نهایت گزینه بام پردیس تایید و امروز با حضور مسولان صدا و سیما و مدیران شهرستان این طرح کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: با نصب این دکل پوشش رادیویی و سیستم اف.ام رادیوی کامل می شود و مسافرانی که پیش از این در منطقه به ایستگاه های رادیوی دسترسی نداشتند می توانند به برنامه های رادیویی مورد نظر خود در طول سفر گوش دهند.

به گزارش ایرنا، این آیین به صورت ویدئو کنفرانس در محل فرمانداری پردیس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha