۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84137132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۷۶ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در کردستان پرداخت شد

سنندج - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ۷۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۱۳۵ واحد تولیدی استان از محل بندالف تبصره ۱۸ قانون بودجه پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، محمد دره‌وزمی روز یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت:  ۲۵ طرح به مبلغ ۹۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات محل بندالف تبصره ۱۸ قانون بودجه به بانک ملی در استان معرفی شد که از این تعداد تاکنون به ۱۵ طرح مبلغ ۱۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: به بانک صنعت و معدن هم ۱۶ واحد تولیدی به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان معرفی شده که به ۱۰ واحد ۲۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به معرفی ۱۷ طرح به مبلغ ۵۲ میلیارد تومان به بانک تجارت یادآور شد: از این تعداد تاکنون این بانک به هفت مورد مبلغ تسهیلات ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را پرداخت کرده است.

دره‌وزمی اظهار داشت: به بانک سپه استان هم ۴۴ طرح به مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان معرفی شده که تاکنون به ۱۲ طرح ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را پرداخت کردند.

وی گفت: از دیگر بانک های عامل پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ ، پست بانک است که ۱۳ طرح به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به این بانک معرفی شده و تاکنون به پنج طرح چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کردند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: در بانک های توسعه تعاون و آینده که در کل ۱۸ طرح به مبلغ بیش از ۱۱۲ میلیارد تومان به آنها معرفی شده تاکنون تسهیلاتی به متقاضیان پرداخت نشده است.

دره‌وزمی گفت: مردم این استان در بانک‌ها سپرده گذاری می کنند و بانک ها هم باید به صنعت و تولید در این منطقه با اعطای تسهیلات به متقاضیان توجه داشته باشند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کردستان هم در این جلسه اظهار داشت: بانک توسعه تعاون همواره در پرداخت تسهیلات به متقاضیان فعال بوده و این مهم از نسبت مصارف و منابع آن مشهود است.

حبیب الله عمرانی اضافه کرد: ۱۰۰ درصد تسهیلات مربوط به طرح های کشاورزی استان را از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه پرداخت کردیم.

وی افزود: هر متقاضی بخش صنعت هم اگر مدارک و شرایط لازم را داشته باشد تسهیلات به او تعلق خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha