فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگاری بازگشایی شد

تهران- ایرنا- فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار امروز- شنبه با حضور رییس پلیس راهور تهران بزرگ بصورت آزمایشی بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا، سردار محمد حسین حمیدی در این مراسم گفت: با افتتاح این طرح ترافیکی ضمن تفکیک ترافیک ترانزیتی و بزرگراهی از رفت و آمدهای محلی، سبب کاهش بار ترافیک میدان بسیج، بزرگراه بسیج، بزرگراه بعثت و بخش شرقی بزرگراه آزادگان خواهد شد.

وی افزود: همیشه عبور از کمربندی‌های تهران برای جریان ترافیکی که قصد ورود به داخل شهر یا محدوده بزرگراه بسیج را ندارد با چالش‌های ترافیکی بسیاری مواجه بوده که این موضوع یکی از دغدغه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی و شهروندان بوده است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: پروژه شهید نجفی رستگار به ما کمک می‌کند که بخش بسیاری از جریان ترافیکی از محدوده مشیریه و میدان بسیج عبور نکند و شهروندان بتوانند با سهولت و امنیت بیشتر در این محدوده تردد داشته باشند و زمان سفر آن‌ها کوتاه شود.

وی با تأکید براینکه با افتتاح این پروژه تراکم ترافیکی در محدوده مشیریه و میدان بسیج به حداقل می‌رسد، گفت: با افتتاح کامل این پروژه شاهد جریان‌های ترافیکی بسیار منظم‌تری در این محدوده خواهیم بود.

سردار حمیدی همچنین درباره محدودیت‌های کرونایی، بیان کرد: هر تصمیمی که ستاد ملی مقابله با کرونا به پلیس راهور ابلاغ کند، اجرا خواهد شد. درحال حاضر تغییر خاصی در محدودیت‌ها ابلاغ نمی‌شود و همچنان تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع خواهد بود.

وی درباره وضعیت ترافیکی ۱۵ آذر ۱۳۹۹، گفت: با کاهش محدودیت‌ها، جریان ترافیکی امروز صبح ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زودتر آغاز شده و به حجم ترددها افزوده شده است.

به گزارش ایرنا، فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهیدنجفی‌رستگار شامل مسیرهای تندرو در بخش حدفاصل پل تقاطع شهیدمزینانی تا بزرگراه امام رضا(ع) به طول چهار کیلومتر در شرق تهران است که از امروز- شنبه مورد استفاده شهروندان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha