معاون استاندار مرکزی: منع تردد شبانه در اراک و ساوه برقرار است

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مطابق شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا اجرای برنامه منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد در شهرستان های اراک و ساوه برقرار است و با متخلفان برخورد می‌شود.

«بهروز اکرمی» روز شنبه در حاشیه نشست استانداران کشور، افزود: با توجه به مصوبه جدید ستاد ملی کرونا  شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر که در فهرست مناطق با وضعیت نارنجی کووید ۱۹ هستند مشمول منع تردد شبانه کرونا می‌شوند و اراک و ساوه در استان مرکزی شرایط تبعیت از این مصوبه را دارند.

وی اظهار داشت: اعمال محدودیت‌های تردد در سایر شهرستان‌های استان نیزبنا به تشخیص و اختیار فرمانداران به مقام عالی دولت در هر شهرستان تفویض شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مردم و اصناف این استان در اجرای  محدودیت‌های کرونایی آذرماه  همراهی خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.

اکرمی افزود: اصناف گروه‌های ۲، ۳ و چهار این استان در بحث تعطیلی ۲ هفته اخیر، تاکنون همکاری مناسبی داشته‌اند و گروه‌های شغلی دسته یک در شهرهای استان مرکزی به‌ویژه کلانشهر اراک از گستردگی زیادی برخوردار است که این امر خود موجب برخی ترددها شده است.

وی ادامه داد: انتظار است مردم دست به دست همدیگر دهند و برای کنترل این بیماری، تنها در شرایط ضروری از منازل خارج شوندچرا که ویروس کرونا در کمین همه افراد و سنین مختلف است و امید می‌رود که مردم این بیماری را جدی‌تر بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: محدودیت‌های کرونایی شاید مشکلاتی را برای جامعه و مردم ایجاد کند اما بنیان اجرای آن برای حفظ جان و سلامت مردم است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در این استان، اول اسفندماه پارسال در اراک به ثبت رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha