۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84135017
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان کبدی کار قزوین در مرحله جدید اردوی تیم ملی حضور یافتند

قزوین – ایرنا – رییس هیات کبدی استان قزوین گفت: فاطمه خدابنده لو و زکیه ململی درچهارمین اردوی تیم ملی کبدی کشور به منظور آماده سازی جهت حضور در مسابقات المپیک ساحلی آسیایی چین حضور یافتند.

روح الله آقاسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بانوان ساحلی ایران از دیروز آغاز شده است و  به مدت ٩ روز در شهر اهواز  پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به روند انتخاب نفرات برتر برای این اردوها، افزود: اردوی انتخابی تیم ملی کبدی ساحلی ایران از ۱۰ آبان ماه سال جاری با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا آغاز شده و تاکنون چهار مرحله اردو را در بخش بانوان و پنج مرحله را در بخش مردان پشت سر گذاشته است.

آقاسی افزود:چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی ساحلی مردان نیز به میزبانی بندرعباس از امروز آغاز می‌شود و تاکنون ٢٠ بازیکن به این اردو دعوت شده اند.

این مسوول با اشاره به ظرفیت های بالای رشته کبدی در استان، گفت: حمایت از کبدی کاران و توسعه رشته کبدی در سطح شهرها و روستاهای استان در دستور کار قرار دارد و برنامه ریزی لازم برای استعدادیابی و کشف استعدادهای جدید در این رشته صورت گرفته است.

مسابقات المپیک آسیایی ساحلی چین فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha