۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1460
کد خبر: 84135009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: انتظار از صنایع استان، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است

یزد- ایرنا - استاندار یزد عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را مهمترین انتظار استان از صنایع عنوان کرد و گفت: شرکت معدنی، صنعتی چادرملو اردکان در ایفای مسوولیت های اجتماعی و کمک به رشد اقتصادی استان از واحدهای موفق است.

به گزارش روزشنبه روابط عمومی شرکت چادرملو، محمدعلی طالبی در نشست بررسی طرح های توسعه این واحد که در استانداری یزد برگزار شد، با تبیین اقدامات موثر این شرکت در مقابله و پیشگیری از کرونا با استناد به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس یازدهم که یزد را برترین استان کشور در امنیت سرمایه گذاری اعلام کرده است، گفت : زمینه سرمایه گذاری در استان فراهم است و از اجرای طرح های تولیدی استقبال می شود.  
وی افزود: با اجرای طرح های چادرملو ، بخشی از چالش های منطقه از جمله کاهش بیکاری رفع شده و اکنون برنامه ها و طرح هایی برای توسعه این شرکت ارایه شده که انتظار می رود با حمایت سرمایه گذاران عمده چادرملو این طرح ها عملیاتی شود و در این زمینه حمایت های قانونی صورت می گیرد.

همچنین مدیرعامل شرکت یادشده با تشکر از همراهی و هماهنگی مسوولان استان یزد در پیگری طرح های چادرملو  افزود: آمادگی لازم برای اکتشاف در تمامی پهنه های معدنی استان وجود دارد و به همین منظور اقدامات لازم برای تهیه ماشین آلات حفاری عمیق برای انجام اکتشافات در حال انجام است.

ناصر تقی زاده یادآور شد: هم اکنون طرح تولید تکمیل زنجیره فولاد، مانند گندله سازی، آهن اسفنجی، ورق های فولادی، صنایع فروآلیاژی، نسوزها، ماشین سازی و چند طرح پایین دستی فولاد در دست اقدام است و برای تاسیس یک منطقه صنعتی جدید در یزد تلاش می شود تا زمینه ساز تحولی بزرگ در توسعه اقتصادی منطقه شود.
ابن فعال معدنی تصریح کرد : شرکت چادرملو متعهد به ایفای مسوولیت اجتماعی و ایجاد زیرساخت های توسعه است و علاوه بر طرح های در دست اجرا از جمله انتقال آب خلیج فارس، ساخت نیروگاه های خورشیدی، راهسازی ، بهداشت و درمان، امور فرهنگی و ورزشی به میزان واگذاری هر پهنه جدید معدنی خدمات مشابه ارایه می شود.

هم اکنون حدود هفت هزار نفر در واحدهای مختلف صنعتی و معدنی چادرملو در استان یزد مشغول کار هستند.  

اردکان از لحاظ مواد معدنی از شهرستان های غنی استان یزد است، هم اکنون یزد علاوه بر ۱۰ معدن بزرگ ملی، حدود ۵۰۰ معدن بزرگ و کوچک دارد که در این واحدها بیش از ۱۲ هزار نفر مشغول کار هستند.

شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha