۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲
کد خبر: 84132227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

همه ادارات ثبت احوال در خراسان‌ رضوی فعال هستند

مشهد- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال خراسان ‌رضوی گفت: بخش‌های ثبت وفات و تولد ادارات ثبت احوال استان به صورت کامل در ایام اعمال محدودیت‌های کرونایی فعال هستند.

سید حسین نیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و ابلاغ دستورالعمل نحوه فعالیت در ایام محدودیت‌های هفته جاری، برخی بخشهای غیرضروری ادارات تعطیل شدند و سایر بخش‌ها نیز طبق بخشنامه ابلاغی با حداقل نیرو فعال هستند.
وی با اشاره به حضور یک معاون و کارشناس در بخش‌های مختلف اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی در این ایام ادامه داد: در شهرستانها نیز بخش ثبت وفات و تولد ادارات ثبت احوال به صورت ۱۰۰ درصدی فعال هستند.
مدیرکل ثبت احوال خراسان ‌رضوی گفت: در حال حاضر هیچ اداره زیرمجموعه این اداره کل تعطیل نیست و فعالیت‌ها طبق بخشنامه‌های ابلاغی در حال انجام است.
هم اکنون جمعیت استان خراسان رضوی ۶ میلیون و ۵۲۶ هزار نفر است که بعد از تهران رتبه دوم کشور را از این نظر دارد و ۳۱ اداره ثبت احوال در این استان خدمت رسانی می‌کنند.
طبق اعلام استاندار خراسان‌رضوی، در هیچ یک از ادارات استان در هفته جاری تعطیلی کامل و مطلق وجود نخواهد داشت و در این زمینه و با توجه به موضوع، حضور یک سوم کارمندان، به مدیران ارشد دستگاه‌ها واگذار شده است.

بر اساس اعلام رسمی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۳۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۶۲۸ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha