۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84132125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش و پرورش مهاباد، رتبه دوم را در آذربایجان‌غربی کسب کرد

مهاباد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: این اداره با تحقق ۹۲.۳۷ درصدی اهداف آموزشی، رتبه دوم را در آذربایجان‌غربی به خود اختصاص داد.

کامبیز شاوله روز چهارشنبه در گفت و  گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ارزیابی نهایی شاخص ها، مدیریت آموزش و پرورش مهاباد در مجموع پنج هزار و ۷۸۶ امتیاز کسب کرد و در سطح عالی قرار گرفت.

وی شاخص‎های عمومی و اختصاصی را معیار ارزیابی ادارات آموزش و پرورش اعلام کرد و ادامه داد: شاخص‎های عمومی در تمام دستگاه‌های اجرایی مشترک بوده و از و وظایف عمومی آن‌ها مانند تکالیف مندرج در قانون مدیریت خدمات کشوری، تصویب‌نامه‌های هیات وزیران، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور استخراج و با همکاری واحدهای تخصصی این سازمان نهایی و ابلاغ شده است.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد درباره شاخص‎های اختصاصی ارزیابی عملکرد نیز اظهار داشت: این شاخص‎ها با در نظر گرفتن اسناد بالادستی، از منابع مختلف همچون قانون برنامه توسعه، قوانین مصوب مجلس، وظایف، مأموریت‌ها و اهداف تخصصی شده است.

وی با بیان اینکه همه تلاش مدیریت آموزش و پرورش مهاباد ارتقای سطح کیفی آموزش به دانش آموزان است، اضافه کرد: میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان این شهرستان از میانگین سطح کشوری بالاتر بوده و این نوید بخش آینده روشن برای این شهرستان است.

مهاباد با ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha