توزیع ۳۰۰ تن روغن خوراکی با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شد

اراک - ایرنا - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۳۰۰ تن روغن خوراکی با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان آغاز شد.

جعفر اصغری روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: مجموع سهمیه روغن استان مرکزی، ۵۵۰ تن است که از مجموع سهمیه تاکنون ۳۰۰ تن جذب و در حال توزیع است.
وی ادامه داد: مابقی سهمیه روغن استان مرکزی نیز در حال جذب است و مباشران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مرکز معرفی و بعد از جذب در اسرع وقت توزیع می‌شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: این محموله روغن در انواع مایع، نیمه جامد و در وزن‌های مختلف ۸۶۰ و ۹۰۰ گرم، یک‌کیلو و ۳۵۰ گرم، یک کیلو و ۷۰۰ گرم، ۲ و کیلو و ۸۰۰ گرم، سه کیلو و پنج کیلوگرمی توزیع می‌شود.
اصغری بیان کرد: قیمت مصوب نیز بر روی بطری‌ها و قوطی‌های روغن درج شده و باید با همین قیمت در فروشگاه‌ها توزیع شود.
وی اضافه کرد: همچنین ۳۷۳ تن روغن مربوط به فروشگاه های بزرگ استان مرکزی است که صورت متمرکز اختصاص داده شده و درحال توزیع است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: با توجه به مسائل و مشکلات روغن مورد نیاز بخش صنعت با توجه به رایزنی‌های به عمل آمده با یک واحد تولیدی در کرمانشاه، ۵۱۲ تن برای واحدهای تولیدی صنفی در نظر گرفته شده که درحال جذب و توزیع بوده و حواله‌های لازم جهت متقاضیان صادر شده است.
اصغری گفت: درآبانماه سال‌جاری میزان یک‌هزار و ۶۰ تن روغن و در آذرماه یک‌هزار و ۸۰۲ تن روغن مربوط به بخش خانوار از محل سایر سهمیه شرکت‌ها توسط فروشگاه‌های بزرگ جذب و در اسرع وقت به صورت گسترده توزیع خواهد شد.
وی افزود: با وجود توزیع این میزان روغن در استان التهاب کمبود این کالای اساسی تاحدودی فروکش می‌کند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خصوص توزیع گوشت مرغ منجمد نیز گفت: با توجه به اعلام سهمیه آذرماه میزان ۳۰۰ تن از محل ذخایر استراتژیک جذب و با قیمت ۱۵۰ هزار ریال در حال توزیع است.
کالاهای اساسی استان مرکزی از طریق ۱۰۰ فروشگاه بزرگ استان توزیع می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha