۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۹:۰۴
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84130579
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوران قزوین در لیگ مجازی کاراته کشور قضاوت کردند

قزوین – ایرنا – دبیر هیات کاراته قزوین گفت: سه داور استان در هفته دوم و سوم لیگ مجازی کاتا مردان ایران (جام مدافعان سلامت) به قضاوت پرداختند.

حمیدرضا داوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دور رفت مسابقات لیگ مجازی کاتای مردان، طی سه هفته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و آخرین قوانین فدراسیون جهانی با حضور ۴۸ تیم از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات ۱۴ داور در هر هفته به قضاوت پرداختند، اضافه کرد: در هفته اول و دوم این مسابقات، حمیدرضا داوری و کامبیز کاکاوند و در هفته سوم عباس جنابی از استان در این رقابت‌ها به صورت مجازی حضور یافته و به داوری پرداختند.

این مسوول ورزشی اضافه کرد: این مسابقات در رده‌های نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان و در گروه‌های سفید، زرد و نارنجی تا قهوه ای و مشکی برگزار شد و نقش موثری در حفظ آمادگی جسمانی کاراته کاها و ایجاد روحیه و انگیزه در میان آنها در دوران شیوع کرونا ایفا کرد.

وی با اشاره به پتاسیل بالای داوری کاراته در استان، گفت: کاراته در استان قزوین هم در بخش داوری و هم در بخش ورزشکاران از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و داوران کاراته استان بارها در مسابقات مهم ملی به قضاوت پرداخته اند.

استان قزوین بیش از سه هزار کاراته کای ساماندهی شده دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha