تیم فوتبال شهرداری آستارا با ۱۸ بازیکن قرارداد بست

آستارا - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: برای حضور موفق در مسابقات لیگ دسته اول کشور، با ۱۸ بازیکن باشگاه‌های مطرح کشور قرارداد منعقد کردیم و زمان نقل و انتقال بازیکنان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن اشجاری روز چهارشنبه در نشست خبری در هیات فوتبال آستارا اظهار کرد: بازیکنان زیادی بواسطه برخی افراد برای بازی در تیم شهرداری آستارا سفارش شده بودند اما بازیکن سفارشی نمی پذیریم و خوشبختانه برای هر پست با ۲ بازیکن خوب قرارداد بستیم.

وی بیان کرد: زمان استعدادیابی برای جذب بازیکنان پایان یافته و از ۳۹ بازیکن شهرداری ۱۳ نفر اهل آستارا هستند و توجه به فوتبالیست های بومی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: هزینه یک مسابقه خارج از خانه برای تیم شهرداری آستارا حدود ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده و امیدواریم با تکمیل زود هنگام کاستی های ورزشگاه وحدت این شهرستان، شهرداری آستارا میزبان لیگ دسته اول باشد.

وی ادامه داد: پاداش بازیکنان، کادر فنی و یک ماه حقوق بازیکنان توسط شهرداری پرداخت نشده و مبلغ قرارداد ماهانه من برای هدایت این تیم ۸۰ میلیون ریال است.

اشجاری گفت: ۳۴ بازی در لیگ دسته اول انجام خواهیم داد و تا امروز پنج مسابقه تدارکاتی با تیم های لیگ های برتر، دسته یک و دو برگزار کرده ایم و به دلیل ارائه بازی خوب، تیم های مطرحی نظیر تراکتورسازی، فولاد خوزستان و نساجی مازندران پیشنهاد بازی دوستانه داده اند.

علی کارگر رئیس هیات مدیره تیم فوتبال شهرداری آستارا هم گفت: سازمان لیگ خواستار رفع هفت نقص ورزشگاه وحدت آستارا شده و در حال حاضر از آن هفت مورد، ۲ رختکن با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال با همکاری اداره ورزش و جوانان و شهرداری آستارا با ۶۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است و مسئولان برای تکمیل فنس دور زمین نیز اقدام کنند.

آرش بابلیان مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا هم بیان کرد: با بیش از ۲۰ شرکت خصوصی برای جذب حامی مالی رایزنی کردیم اما تاکنون حاضر به حمایت مالی از تیم شهرداری نشده اند.

وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت مردم و مسئولان تیم فوتبال شهرداری به لیگ برتر کشور صعود کند و تیم امید شهرداری آستارا هم برای حضور در مسابقات استانی آمادگی دارد.

بازی های تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول از آذرماه آغاز می شود و در دوم آذر مهمان تیم شاهین شهرداری بوشهر و در نهم و پانزدهم آذرماه به ترتیب میزبان فجر سپاسی شیراز و مس کرمان خواهد بود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در دور برگشت مرحله پلی ‌آف مسابقات لیگ دسته دو کشور با نتیجه پنج بر سه در ضربات پنالتی، پاس همدان را شکست داد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش این شهرستان به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha