تبلیغ سینمای مقاومت در سطح جهان، ظرفیت‌آفرین است

تهران- ایرنا- عضو هیئت‌داوران بخش «مسابقه اصلی» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، گفت: با تبلیغات جهانی درباره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، نه‌تنها فرهنگ مقاومت گسترش می‌یابد بلکه ظرفیت‌های جدیدی برای این گونه سینما در کشورهای غربی ایجاد خواهد شد.

جان جیمز یوبل؛ سینماگر و منتقد سینما در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، با اشاره به مفهوم مقاومت، گفت: مقاومت ابعاد گسترده‌ای دارد اما به یک معنا می‌توان آن را مقابله با ظلم و افعال خبیثانه تعریف کرد. 

وی با اشاره به اهمیت رشد سینمای مقاومت، افزود: در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، آثار بسیار باکیفیتی دیدم که نشان می‌دهد سینمای ایران در سال‌های گذشته رشد بسیار خوبی داشته است. 

یوبل ادامه داد: انتقال مفاهیم ارزشی مانند مقاومت در قالب یک فیلم سینمایی، کار بسیار پیچیده و ظریفی است اما برخی از فیلمسازان حاضر در جشنواره به خوبی و با بهترین کیفیت این کار را انجام داده بودند بطوریکه قطعاً می‌توانند مخاطب را تحت‌تأثیر قرار دهند.

عضو هیئت‌داوران بخش «مسابقه اصلی» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، اظهار داشت: سینمای مقاومت برای گسترش و افزایش گستره اثرگذاری نیازمند تبلیغات در سطح جهانی است. بسیاری از مردم جهان هنوز با مضامین سینمای مقاومت آشنا نیستند که اگر تبلیغات کافی انجام شود، نه‌تنها فرهنگ مقاومت با این فیلم‌ها منتشر می‌شود بلکه ظرفیت‌های جدید نیز حتی در کشورهای غربی ایجاد خواهد شد. 

وی تأکید کرد: امروزه و با گسترش فضای مجازی و اینترنتی، تبلیغات در فضای اینترنت یک ضرورت در توسعه میزان اثرگذاری سینمای مقاومت و شناساندن آن به مردم جهان است. 

عضو هیئت‌داوران بخش «مسابقه اصلی» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خاطرنشان کرد: ایران به عنوان پیشرو سینمای مقاومت، فیلم‌های باکیفیت و استانداردی را تولید کرده و می‌کند که اگر تحریم‌های ظالمانه که قطعاً بر روی سینما نیز اثر گذاشته، نبود، امروزه طیف‌های بیشتری از مردم جهان سینمای مقاومت ایران می‌شناختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

سرخط اخبار فرهنگ