سیستم فراخوان بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی راه‌اندازی شد

شهرکرد- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: سیستم فراخوان بیمار به منظور جلوگیری از تجمع در پشت درب اتاق پزشکان در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان راه‌اندازی شد.

محمود جاوید روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:با اجرای سیستم فراخوان نوبت علاوه بر رضایتمندی مراجعان و پزشکان و آرامش و نظم بر فضای انتظار، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از ایجاد تجمع در پشت درب اتاق پزشکان از انتقال و انتشار ویروس کرونا در مراکز درمانی کاسته شده است. 

وی با بیان اینکه این سامانه، نمایش شماره نوبت بیماران را بدون حضور منشی پزشک و از طریق مانیتور نصب شده در سر درب اتاق پزشکان امکانپذیر ساخته است، گفت: مشاهده آنلاین برای مراجعان جهت برنامه‌ریزی برای حضور به موقع بیماران در درمانگاه برای دریافت خدمت ویزیت اقدامی موثر در راستای تکریم مراجعان و احترام به آنها است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این سیستم در حال حاضر در بیمارستان امام علی (ع)، درمانگاه تخصصی شهرکرد، مرکز درمانی فارسان و پلی‌کلینیک تخصصی شهرکرد و بروجن راه اندازی شده و برای مرکز درمانی لردگان نیز در دست اقدام است.

جاوید افزود: اقدامات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی از جمله حذف دفترچه، نسخه الکترونیک و تعیین اعتبار دفترچه‌های درمانی سبب تسریع در انجام فرایند و ارائه خدمات و کاهش خطای انسانی شده است.

به گزارش ایرنا، تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با پنج مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم به جمعیتی حدود ۵۰۰ هزار نفربیمه شده سازمان معادل نیمی از جمعیت استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =