۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۲۳:۳۸
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84111181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰ سری جهیزیه به زوجهای جوان چهارمحال و بختیاری اهدا شد

شهرکرد- ایرنا- فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵۰ سری جهیزیه برای زوجهای جوان نیازمند در استان با همکاری گروه های جهادی تهیه و اهدا شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان، دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) کشور با اشاره به طرح تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در سطح کشور گفت: پارسال ۱۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در کشور جمع‌آوری و بین نیازمندان از سوی این قرارگاه توزیع شد.

مهدی مسکنی افزود: جمع‌آوری، ساماندهی و توزیع کمک‌های مردمی در کشور با همکاری سپاه و سازمان بسیج و قرارگاه امام رضا (ع) در حال اجراست و کمک‌های جمع آوری شده در هر استان بر اساس سیاست‌های قرارگاه همان استان توزیع می شود.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۰۰ جهیزیه در استان تهیه و توزیع شده است که در این مرحله ۲۵۰ سری جهیزیه توزیع شد.

سردار محمد علی اکبری افزود: این جهیزیه ها بین زوج های زیرپوشش بهزیستی، کمیته امداد، نهادهای حمایتی و سایر افراد که فاقد هر گونه حمایت باشند، توزیع می شود.

وی ارزش مجموع جهیزیه‌های خریداری و توزیع شده در استان از ابتدای سالجاری تاکنون را ۵۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: توسعه و ترویج ازداوج آسان، کمک به زوج‌هایی که دارای مشکلات اقتصادی  و مالی هستند، از اهداف تهیه و توزیع  این جهیریه ها است. 

وی از تدارک برای تهیه و توزیع ۲ هزار سری جهیزیه دیگر با همکاری و کمک مردم و همچنین قرارگاه امام رضا(ع) استان، سپاه  و بسیج خبر داد و افزود: این جهیزیه ها شامل پنج سری کالای اساسی زندگی از جمله فرش، ماشین لباسشویی ، یخچال، سرویس آشپزخانه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha