۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 84105364
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

محدویت کرونایی در تمامی شهرهای مازندران اعمال می‌شود

ساری - ایرنا - قائم مقام ستاد مقابله با کرونای مازندران گفت که محدودیت کرونایی مصوب اخیر شامل تعطیلی تمامی گروه‌های شغلی به جز ارائه دهندگان خدمات سطح یک به مردم مانند داروخانه‌ها و نانوایی‌ها در تمامی شهرهای استان اعمال می‌شود.

حسین حسن نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تمامی مشاغل به جز مشاغل سطح یک از امروز به مدت یک ماه حق فعالیت از ساعت ۱۸ به بعد را ندارند.

وی گفت : هر فرمانداری موظف است محدودیت ها را در شهرهای تابعه شهرستان خود اعمال کند و با هرگونه کوتاهی در این زمینه برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران دلیل اعمال محدودیت های کرونایی برای تمامی شهرهای استان را ناشی از فاصله کم میان شهرها دانست و افزود : اگر این محدویت ها در تمامی شهرهای استان اعمال نشود ، ممکن است شهروندان به شهرهای همجواری که فاقد محدودیت است بروند و احتمال ازدحام جمعیتی در این شهرها وجود دارد.

ستاد ملی کرونا در نشست روز یکشنبه ۱۸ آبان خود تعطیلی تمامی مشاغل به جز مشاغل سطح یک را در مراکز استان های کشور تصویب کرده بود.

معاون استاندار مازندران اعمال محدودیت ها در تمامی ۵۸ شهر مازندران را الزامی دانست و تاکید کرد : تمامی مسئولان و مدیران شهری باید برای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا همکاری کنند و هرگونه قصور در این زمینه تخلف محسوب می شود و تهدیدی برای جان شهروندان است.

حسن نژاد گفت : عملکرد مدیران استانی و شهرستانی در اجرای درست محدودیت های کرونایی در مازندران مورد ارزیابی قرار می گیرد و با این رویکرد تمام مدیران موظفند تا وظایف نظارتی خود را بر اجرای درست این محدودیت ها داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha