۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84101854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادر شهیدان کاظمی‌زاده در چهارمحال و بختیاری آسمانی شد

شهرکرد- ایرنا- مادر شهید " سید اسماعیل و و سید عباس کاظمی‌زاده" از شهدای والامقام چهارمحال و بختیاری به فرزندان شهیدش پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاجیه خانم "بدرالنساء کاظمی"در سن ۸۶ سـالگی به علت بیماری و کهولت سن، دار فانی را وداع و به فرزندان شهیدش پیوست.

فریبرز نجفی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: مراسم تشیع این مادر شهید از مقابل درب منزل ایشان برگزار و در قطعه ایثار در روستای نمونه ایثارگری شیخ شبان به خاک سپرده شد.

وی افزود: در طول دوران دفاع و مقدس ۲ هزار و ۴۳۴ شهید از استان چهارمحال و بختیاری تقدیم انقلاب شده که ۷۵ درصد والدین این شهدا در قید حیات نیستند.

به گزارش ایرنا، شهید شهید عباس کاظمی‌زاده در سال ۱۳۴۷در روستای شیخ‌شبان به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۴ در شلمچه و شهید سید اسماعیل کاظمی‌زاده نیز در سال ۱۳۳۹ در روستای شیخ شبان به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به برادر شهیدش پیوست.

روستای "شیخ شبان" در فاصله ۴۰ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری و از توابع شهرستان بن واقع شده که در این روستا در طول هشت سال دفاع مقدس ۸۴ شهید تقدیم نظام شده و این رو ستا به عنوان روستای نمونه ایثارگری لقب گرفته است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha