متخلفان صنفی در زاهدان بیش‌از یک میلیارد ریال جریمه شدند

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹۰ فقره پرونده از هفته گذشته تاکنون توسط شعبه سیار این اداره‌کل در زاهدان تشکیل و متخلفان صنفی به یک میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حیدر میرزایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اهداف و برنامه‌های سازمانی از هفته گذشته شعبه تخصصی ویژه گشت‌های مشترک جهت حضور سیار و گسترده در بازار تشکیل شده است.

وی گفت: مزیت شعبه تخصصی سیار این است که در محل تخلف پرونده تشکیل و با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: پیش‌بینی لازم صورت گرفته تا از ظرفیت بسیج نیز در نظارت‌ها استفاده شود و شهروندان نیز با اعلام واحدهای متخلف می‌توانند یاریگر این اداره‌کل باشند.

وی بیان کرد: در همین راستا به دلیل کمبود سیمان در هفته گذشته یکی از شرکت‌های معتبر تولید سیمان در شمال استان موظف شد سیمان منطقه را به تقویت و تشدید تولید تامین کند تا معضل کمبود سیمان در بازار مصالح فروشان از بین برود.

میرزایی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند طی تماس تلفنی با سامانه ۱۳۵ گزارشات و شکایات خود را به صورت غیرحضوری اعلام، تا در سریعترین زمان ممکن با ارجاع گزارش به شعبه سیار تعزیرات حکومتی رسیدگی به آن صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha