۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۱۶
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 84098747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد قضایی با صاحبان مراسم کرونایی و چند خبر کوتاه  از گلستان

گرگان - ایرنا - برخورد قضایی با صاحبان مراسم کرونایی، لغو نماز جمعه در ۸ شهر استان، دستگیری سارق سابقه‌دار در گرگان، افتتاح یک مدرسه در گمیشان و استفاده از مخزن فرعی سد کوثر گرگان برای کمک به خاموش کردن آتش جنگل توسکستان از جمله خبرهای کوتاه روز پنجشنبه است.

دادستان عمومی و انقلاب گلستان گفت: با صاحبان مراسم عروسی و عزا و جشن ها که بر خلاف مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا باشد برخورد قضایی می شود.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی افزود: برای این افراد بر اساس ماده ۶۸۸ قانون تعزیرات پرونده قضایی تشکیل می شود و یکسال حبس در انتظار کسانی است که بهداشت عمومی را تهدید کنند.

**

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان گلستان گفت: نماز جمعه ۱۶ آبان ۹۹ به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا در گرگان، آزادشهر، مینودشت، بندرگز، بندرترکمن، نگین‌شهر، نوکنده و کوهسارات(دوزین)  اقامه نمی‌شود.

**

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در جریان وقوع آتش سوزی در جنگلهای شرقی توسکستان و اعلام نیاز اداره کل مدیریت بحران واداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان به آب، برای برداشت توسط هلیکوپتر امدادی اعزامی از سازمان هوا و فضای سپاه، مخزن فرعی سد کوثر به حجم صد هزارمتر مکعب بطور کامل آبگیری و در اختیار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قرار گرفت.

سید محسن حسینی اظهار کرد:  این مخزن تا پایان مهار آتش در ارتفاعات توسکستان بطور دایم آبگیری می شود تا برداشت آب توسط هلیکوپتر امدادی هوا و فضای سپاه پاسداران به آسانی و سرعت لازم انجام شود.

**

لیگ برتر بسکتبال امروز پنجشنبه آغاز شد و تیم شهرداری گرگان در نخستین بازی به مصاف  مس رفسنجان رفت.

**

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۸ فقره سرقت خودرو و قطعات خودرو در گرگان خبر داد.

**

دبستان شهدای بصیرآباد گمیشان با اعتبار ۹ میلیارد ریال و مساحت ساختمان آموزشی ۳۰۶ متر مربع با محوطه‌سازی یک هزار متر مربع افتتاح شد.

**

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ضمن تاکید بر تسریع در اجرای روند طرح اقدام ملی مسکن گفت: تمامی ثبت نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن ۱۰ روز مهلت دارند برای تکمیل مدارک و واریز وجه خود اقدام کنند.

میرمحمد غراوی افزود: از مجموع 5 هزار و ۷۵۲ واحد سهمیه ابلاغی به استان طرح اقدام ملی 2 هزار و ۴۳۶ تامین زمین انجام و عملیات اجرایی ۵۰۳ واحد آغاز شد. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha