۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۳:۴۵
کد خبرنگار: 2448
کد خبر: 84096050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آکسیوس: ترامپ قصد دارد پیروزی زود هنگام اعلام کند

تهران- ایرنا- تارنمای آکسیوس بامداد دوشنبه فاش کرد که ترامپ قصد دارد در شب (پایان) انتخابات ریاست جمهوری پیروزی زود هنگام اعلام کند.

به گزارش ایرنا از آکسیوس، رییس جمهوری آمریکا به افراد نزدیک و مورد اعتماد خود گفته که اگر شمارش اولیه آرا بیانگر حمایت رای دهندگان از وی باشد، ترامپ در همان شب انتخابات پیروزی زود هنگام خود را اعلام خواهد کرد زیرا وی می‌داند که در صورت شمارش صندوق های شمرده نشده احتمال باخت او زیاد است.

دو روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا همچنان رقابت سختی میان نامزدهای جمهوریخواه و دموکرات در ایالت‌های چرخشی باقی مانده است.

اگرچه پیروزی ترامپ در انتخابات مستلزم پیروزی وی در ایالت پنسیلوانیا است، اما مشاوران رییس جمهوری می‌گویند که وی همچنین باید سه شنبه در آریزونا، فلوریدا، جورجیا، آیووا، کارولینای شمالی، اوهایو و تگزاس نیز پیروزی کسب کند یا اینکه به طور قابل توجهی از رقیب دموکرات خود پیشی بگیرد.

ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه برای دور دوم ریاست بر کاخ سفید، با جو بایدن رقیب دموکرات خود به رقابت می‌پردازد.

بایدن به همکاری‌های چند جانبه متعهد است و در دوره زمامداری باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا، به چهره‌ای آشنا برای متحدان دیرینه و شرکای ایالات متحده تبدیل شد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود تا سرنوشت چهل و ششمین مستاجر کاخ سفید مشخص شود.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha