مشکلات کامیون‌داران بخش انتقال سوخت در کمیسیون انرژی مجلس بررسی شد

تهران- ایرنا- مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی از بررسی مشکلات کامیون‌داران بخش انتقال سوخت در جلسه عصر یکشنبه این کمیسیون خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد که دستگاه‌های مختلف کمک کنند تا مشکل کامیون داران حل شود و گزارش آن را به خدمت مردم برسانیم.

شریعتی نیاسر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره جزئیات جلسه عصر یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس، افزود: این جلسه سه دستور داشت که دستور اول بررسی گزارش کمیته نیرو درباره لایحه نحوه انتقال تاسیسات، تجهیزات و اموال و دارایی های آب و فاصلاب بود که کمیسیون انرژی به عنوان عضو اصلی آن را بررسی می کرد، کمیته نیرو آن را با جزئیاتی تصویب کرده بود و گزارش کمیته نیرو در صحن کمیسیون انرژی هم مطرح شد و با رای بالایی به تصویب رسید.

او ادامه داد: دستور دوم بررسی گزارش کمیته گاز و پتروشیمی درخصوص اساسنامه شرکت ملی گاز ایران بود که با توجه به تعداد زیاد مواد این طرح و به خصوص بحث های مختلفی که از نظر کارشناسی در مواد ۶ و ۷ این طرح صورت گرفته بود و همچنان نیازمند بررسی بیشتر بود به پیشنهاد رییس کمیته گاز و تصویب کمیسیون مقرر شد که بررسی بیشتری صورت بگیرد و در جلسات آینده کمیسیون انرژی به رای گذاشته شود.

شریعتی نیاسر گفت: اما دستور سوم، بررسی شکایت مجموعه ای از کامیون داران و تانکرداران حمل و نقل سوخت به جایگاه های سوخت رسانی بود که مشکلات مختلفی در مسائل بیمه، دستمزد و بحث تامین تجهیزات جانبی مثل لاستیک برای کامیون های خود داشتند.

سخنگوی کمیسیون انرژی ادامه داد: در این خصوص دستگاه های مختلف ذیربط از جمله نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سازمان تأمین اجتماعی، شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، قرارگاه ثارالله، انجمن صنفی کامیون‌داران، سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت به این جلسه دعوت شده بودند و این معظل در کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

شریعتی نیاسر در پایان گفت: مقرر شد که دستگاه های مختلف در این باره کمک کنند تا مشکل کامیون داران حل شود و ان شاالله گزارش آن را به خدمت مردم برسانیم.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha