۱۱ آبان ۱۳۹۹،‏ ۱۹:۵۶
کد خبرنگار: 2126
کد خبر: 84095860
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مدیرعامل شهر جدید بینالود پاسخگوی مردم در سامانه سامد شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود روز یکشنبه با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات مردم شد.

حمیدرضا یزدانی بعد از این حضور به خبرنگار ایرنا گفت: در ارتباط امروز با مردم مشکلات و مسائل آنان در خصوص امکانات و زیرساختهای شهر جدید بینالود مطرح شد که توضیحات لازم در این خصوص برای آنان ارائه گردید.

وی یکی از درخواستهای مردم را ایجاد درمانگاه شبانه روزی در شمال شهر ذکر کرد و افزود: یک درمانگاه در جنوب شهر فعالیت دارد و در خصوص درمانگاه جدید برای منطقه شمال شهر باید مرکز بهداشت اقدام کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود همچنین مشکلات مربوط به ثبت اراضی مسکونی از سوی یکی از شرکتهای تعاونی، جمع آوری سگهای ولگرد، نصب بیلبورد برای تبلیغات محیطی در شهر را از دیگر درخواستهای مردم ذکر کرد.

یزدانی ادامه داد: تاکنون طی قراردادی با یکی از شرکتهای پیمانکار، ۸۵ قلاده سگ از سطح شهر بینالود جمع آوری شده و طی نامه‌ای از کارگاه‌ها خواسته شده از سگ نگهبان استفاده نکنند.

وی گفت: ارتقای کیفیت آب آشامیدنی مردم بینالود از دیگر درخواستهای ارایه شده بود که در این زمینه توافقنامه‌ای با شرکت آب و فاضلاب استان منعقد شده تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در دولت تدبیر و امید طراحی و راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می‌گذرد.

شهرجدید بینالود در ۵۵ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =